ik hoor het wel. voor mij is het niet zo end. Ben er zo.. Ik zou eventueel mesnen vanaf het station in amersfoort mee kunnen nemen. Ik kom er toch vandaan
Zijn er nog vegatariers tussen ons? Ook even handig om rekening mee te houden dan. Verder zullen we ieders wat meenemen of gewoon 1 of 2 personen die boodschappen halen en dan het bedrag samen delen? 2e optie lijkt mij het handigst ivm dubbele aankopen.
Wat zijn de eetplannen? Gewoon van allerlei hapjes, BBQ,...? Wil zelf als het hapjes worden wel één of twee hartige taarten maken, dat is zo gepiept en ook erg lekker. Als het iets van BBQ wordt zeul ik zelf wel wat mee aan vegadingen voor erop. Kan altijd ook nog wel een salade maken, en stokbrood met iets erbij is ook altijd prima
Ik denk zelf bbq-en, moet mijn bbq dan meenemen dus dan ga ik daarvan uit. Dus vlees, salade, stokbrood, kruidenboter ed maar weet niet wat de andere in gedachten hebben.
Oh ja, je vroeg nog of die in de auto paste Dan neem ik zelf wel wat mee, kan altijd ook nog wel een hartige taart maken, dat vind ik zelf altijd wel lekker bij een BBQ