Ariebombarie schreef:ik zie het daar wel eef, ga me er nu nog niet zo druk om maken... wie weet lig ik wel gewoon buiten te snurken naast een paar lege flessen rosee
En anders kun je ook nog met mij mee terug rijden en bij mij pitten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ariebombarie schreef:ik zie het daar wel eef, ga me er nu nog niet zo druk om maken... wie weet lig ik wel gewoon buiten te snurken naast een paar lege flessen rosee
manzano schreef:Neem sowieso eigen slaapzak en kussen mee. Verder zie ik het daar wel.
CielitoLindo schreef:_Rijkie_ schreef:Eva, Rijkie, Kel en Meyke ?
Arianne, Klien, Jacq, Alke ?
Wendy, Ilse, Marlies, Floor ?
Zo dan?
SuuS1981 schreef:Ariebombarie schreef:ik zie het daar wel eef, ga me er nu nog niet zo druk om maken... wie weet lig ik wel gewoon buiten te snurken naast een paar lege flessen rosee
En anders kun je ook nog met mij mee terug rijden en bij mij pitten!
_Rijkie_ schreef:manzano schreef:Neem sowieso eigen slaapzak en kussen mee. Verder zie ik het daar wel.
Ligt eraan met welke auto ik ga (ivm ruimte) als ik met de Transit kom neem ik ook dekbed + kussen mee
Maar er moet zoveeel mee, ton voor hooi, zaagsel, en eigen troep
Dat past never nooit niet in mijn eigen auto
Marliesje schreef:Linnengoed, beddengoed, toiletpapier en schoonmaakartikelen en dergelijke zijn niet aanwezig
CielitoLindo schreef:Rijk ze hadden speciaal voor jou een buitenstal met zaagsel toch?
Blackje schreef:Heeft iemand dan het adres voor mij, kan ik achter iemand aanrijden, iemand meenemen?
Ariebombarie schreef:Blackje schreef:Heeft iemand dan het adres voor mij, kan ik achter iemand aanrijden, iemand meenemen?
just follow me
suus thanks meis! maar ik slaap op het terrein daar
Marliesje schreef:Ik moet een stal hebben, Viento mag best ff op het land, maar alleen onder toezicht.
manzano schreef:Waarom hebben we eigenlijk niet alleen maar blokhutten gedaan? (er was toch ook een pipowagen?).
Mijn voorkeur gaat wel uit naar een blokhutEn dat is dan ook het enige dat ik te "zeuren" heb