tjielp17 schreef:JoyCiej007 schreef:
Tjielp, als je niets toe te voegen hebt, reageer dan ook niet, dat van die foto's hebben we inmiddels al wel vaker gehoord, een verantwoording hiervoor staat notabene nog op de zelfde pagina als waar jij op poste, dus even verder kijken dan je neus lang is.
Verder is msntaal niet toegestaan en is jouw berichtje een klein beetje te snappen met weinig ontcijfer werk
rustig maar hoor je hoeft niet zo bitchie te doen . en ja dat heb ik perongeluk over het hoofd gezien.
Ik probeer het op mijn manier snappend uit te leggen en dat is op het moment voor mij niet makkelijk dus doe niet zo banketstaaf.Ik bedoel er verder niks verkeerds mee absoluut niet!
Ik geef gewoon mijn mening en hoe ik mij voelde bij die foto's.
ik heb niet gezien dat dat al zo vaak gezegt is.......
ik heb niet al die pagina's gelezen de volgende dag!!
Pardon? Ik breng het volgens mij gewoon op een normale, beleefde manier. dat jij dit als 'bitchy' interpreteerd moet je zelf weten.... dan nog zou je normaal kunnen reageren, dat doe ik ook. Dat je niet alle pagina's gaat lezen dat snap ik, maar er staan zelfs dingen uitgelegd op de pagina waar jij poste, dus je had in iedergeval daar even kunnen kijken. Maargoed, ik ga hier verder niet meer op in, ieders mag zijn eigen mening duidelijk maken, maar graag wel op een normale, voor iedereen leesbare manier (je vorige berichtje is trouwens een stuk beter te lezen)