loesje688 schreef:O my, ik heb nog maar 10 films op m'n lijstje staanZal je zien dat ik straks met de meeste DVD's wegga

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loesje688 schreef:O my, ik heb nog maar 10 films op m'n lijstje staanZal je zien dat ik straks met de meeste DVD's wegga
Vesper schreef:Citaat:HET SCHEMA
Wanneer: Woensdag 3 januari.
Hoelaat: Half 11.
Waar: De Dam - Amsterdam. Hier dus! Bij het momument, aan de kant van de Bijenkorf.
Wat doen: Eerst naar Madame Tussauds, dan shoppen oid. Om half 5 gaan we ergens pannenkoeken eten.
Vervoer: Zelf regelen.
Kosten MT: Marloe, Marloes en Stefanie hebben kortingsbonnen, dus voor de mensen boven de 15 word het dan €10,-. Voor de mensen onder de 15 €7.50.
Wie gaan er mee: Marloes, Marloe, Lisanne, Ayla, Marieke, Martine, Britt, Stefanie, Ilse. (Mandy?)
geluksvogel schreef:hoelaat zijn we btw klaar? voor martine en brit... mijn moeder haalt ons om 7 uur op op een plek die we telefoonisch afspreken. daarna rijden we terug en zetten we jullie op de trein. zelf even de tijden van de trein uitzoeken! we moeten zeker om 08.30 vertrekken vanuit Zwolle dus moeten jullie even doorgeven hoelaat jullie aankomen daar. graag zosnelmogelijk!!!!