We kunnen altijd vragen of we binnen kunnen zitten Maar ik ga er ook vanuit dat het droog blijft Het mag eventueel ook wel hier, kan wel zo indelen dat het misschien past maar dan is het verder rijden voor de noorderlingen.
Binnen in het restaurant mag je gerust zitten maar wel dat je iets moet bestellen. Voor mij geen probleem bestel ik gewoon een koffie en heb ik m'n consumptie
Ik ga mij toch afmelden voor zondag dames ik zie het niet zitten om zon eind in de auto te gaan met Britt in mn uppie. Het is een behoorlijk eind rijden en aangezien ze overdag zo kort slaapt wil ik haar niet gaan vervelen met twee x anderhalf uur saai in de auto. Maar wil jullie veel plezier wensen meiden!
er kunnen ook feesten en partijen verzorgd worden daar, dus zal best groot zijn lijkt me (er staat dan minimaal 30 personen zie ik dus moet lukken!!!!)
ja zou echt willen... Maar punt 1, Kaya houd het niet zo lang uit denk ik. punt 2, ik moet konigingennacht en dag+nacht werken. (leuk werken in een kroeg..) en ik heb nog een verjaardag... Maar heulll misschien kom ik ffies langs... Moet even kijken hoe ik die dag ben en boven al hoe Kaya is.