Ik hoop t, haha. Vindt de rest dat ook okee ? Want blijf bij dat oppas adresje ook slapen dan dus t levert dan best wel wat op, haha. En heb t geld hard nodig .
Lauwttje schreef:Is goed hoor!Moeten we wel de tijd in de gaten houden! Fijn ! Desnoods zet ik een wekker .Jo, woon je ver van station ?
brandylove2 schreef:ik ivnd t goed hoor lies hahadan word de tijd wel kort maarjaVan 11 tot laten we zeggen 16 uur vind ik best wel lang hoor. Dat half uurtje xd.
brandylove2 schreef:ik ivnd t goed hoor lies hahadan word de tijd wel kort maarjaHalf uur maakt toch niet zo heel veel uit?
Lauwttje schreef:Mir reist toch met ons of ben ik nou gek Op de heenweg wel, terugweg slaap ik bij Isa
Liesj1998 schreef:Lauwttje schreef:Is goed hoor!Moeten we wel de tijd in de gaten houden! Fijn ! Desnoods zet ik een wekker .Jo, woon je ver van station ?als je door loopt 15 min. maar ik denk dat we er langer over doen
Liesj1998 schreef:Lauwttje schreef:Is goed hoor!Moeten we wel de tijd in de gaten houden! Fijn ! Desnoods zet ik een wekker .Jo, woon je ver van station ?als je door loopt 15 min. maar ik denk dat we er langer over doen
OMG HOELANG REIZEN JULLIE?Reistijden:Laura:Anna:Lies:Isa:Rachel:Jessica:Miriam: 3 uJolanda: vergeet ik iemand?