In deze link vind je de foto's van je paardje. Ik heb een aantal foto's bewerkt/bijgeknipt en voorzien van mijn eigen logo. Een enkele foto heb ik tóch nog toegevoegd maar dan met mijn site door de foto. Dit omdat ik helaas geen tijd heb alle foto's te bewerken maar ik je wel de kans wil geven de meeste foto's gezien te hebben. Als je deze foto's nabesteld bewerk ik ze natuurlijk alsnog en werk ik touwtjes etc weg waar nodig.
Morgen komt er een topic van de kleine arabier jolijn
valiantS
Geplaatst: 22-02-13 22:36
Eindelijk kan ik de foto's van Thom beginnen ..... Ik heb even een eigen album gemaakt dat werkt toch iets handiger De linkjes zal ik in het forum plaatsen.
Welke fotograven hebben de foto's nou eigenlijk klaar en wie nog niet? Ik heb volgens mij toch zeker 6 a 7 fotograven gezien maar nog niet van alle allemaal de foto's, klopt dat?
Ik heb van iedereen de foto's denk ik hoor! Heb je al in het topic http://meetingouddorp4.forum2go.nl/ gekeken? Daar staan foto's van Natassja, Caitlinn, Butengeweun en Erna. Dan heeft Soophia een eigen website gemaakt, AZN lay heeft een link van facebook gedeeld en Lalee heeft wel foto's van mij gestuurd, maar ik weet niet of jij die dan nog mist?
TaeBo
Geplaatst: 23-02-13 12:05
Ik heb ze van Caitlinn, Soophia, Natassja, Butengeweun, Erna en AZNlady.
Sorry dat het wat langer duurt bij mij! Ik moest deze week mijn profielwerkstuk inleveren dus het was allemaal een beetje hectisch.. Nu heb ik een weekje vakantie dus ik hoop ze vandaag of morgen allemaal af te hebben!
Lalee_
Geplaatst: 23-02-13 16:35
Zo. Al mijn foto's staan op het forum Ik heb geen touwtjes weggewerkt, maar ik kan dat natuurlijk wel bij bestellingen.
Normaal zou ik deze weggooien, maar vind hem toch een soort rust hebben
Voor de rest, kijk op het forum haha! Ik heb ook een behind the scenes mapje gemaakt