Nee hoor. Maar ik ken de paarden niet, in principe stap ik overal wel op, kan ik vele en finke bokken met gemak uitzitten. Maar sa heeft geen zadelmakke hengst.
Voor er ongelukken gebeuren...
En daarnaast, er zijn er een aantal die niet vaak mogelijkheid hebben om te rijden. En ik heb Maaike, ik kan rijden wanneer ik wil.
Kijk, Als Yloon zegt doe eens wat rek en strek oefeningen, bijpakken, achterhandje en halsstrekken enz, prima. Maar anders sta ik mijn rijbeurt graag af...
quera
Geplaatst: 22-11-12 22:55
Ik kan het ook uitzitten zolang ik maar in het zadel zit en dat gaat t weekend niet zonder slag of stoot
Maar Fi, het punt is dat die hengst nog niet zadelmak is, dat moet toch een keer gebeuren en jij wilde heel graag op de hengst én kunt blijkbaar prima alle rare kunsten uitzitten. Lijkt mij dat jij de aangewezen persoon bent Mocht je eraf kieperen zijn er vast wel mensen die het over willen nemen.
Ja hallo! (&%% Ik ben 1 van de oudste hoor.. K breek zo mn heup
anneliesdj
Geplaatst: 22-11-12 23:13
Oh die Feitelijk is die geen hengst meer, net niet meer, maar wel 11 jaar geweest. Was ook zo mak als een lam met zadelmak maken, opstappen en wegrijden. En dat als 4 jarige arabische hengst.
quera
Geplaatst: 22-11-12 23:14
Nou Fi
Ik moet easy doen
anneliesdj
Geplaatst: 22-11-12 23:14
Ah Fi, je bent toch niet bejaard, kom op. En je bent nog lang niet de oudste, die is nog dubbel zo oud