Wow Saskia!!! I love that picture!! Paul ook! Ze zijn wel heeeeeel gevaarlijk echt stafford imago... Bokt topic openen met alleen dit soort foto's is kijken hoeveel bokkers er reageren Hihi
Haha dan krijg je dat je je hond beter moet op voeden en dat het zielig is om ze zo te laten vechten. Jullie zijn hele slechte baasjes haha
saskiakefie
Geplaatst: 14-01-13 21:25
Niene87 schreef:
Wow Saskia!!! I love that picture!! Paul ook! Ze zijn wel heeeeeel gevaarlijk echt stafford imago... Bokt topic openen met alleen dit soort foto's is kijken hoeveel bokkers er reageren Hihi
Een goeiemorgen! Vandaag een dagje vrij en gezien de hoeveelheid sneeuw niet van de plan de weg op te gaan dus kijken of ik het eventueel vandaag kan afronden. (en daarna de nabestelling van Mazou kan gereedmaken voor je )
Rienie1986
Geplaatst: 15-01-13 12:25
Sani schreef:
Een goeiemorgen! Vandaag een dagje vrij en gezien de hoeveelheid sneeuw niet van de plan de weg op te gaan dus kijken of ik het eventueel vandaag kan afronden. (en daarna de nabestelling van Mazou kan gereedmaken voor je )
Ik ben zelf ook benieuwd naar de foto's van anderen. Vind het altijd leuk om te zien hoe anderen van een zelfde situatie toch weer hele andere foto's eruit kunnen halen.