aan het koken in een zanderig gat in de grond? met als resultaat een crispy karbonaatje....
hmmm.. lekker
Femzjje
Geplaatst: 18-06-12 13:58
Haha tuurlijk MOET je dan alsnog gewoon mee Lianne!!! Hihi, veel te gezellig toch! Ik ben crosstraining aan het regelen in Lelystad. We willen met stal gaan Lijkt me echt zo leuk! Vanavond komt de zadelmaker eindelijk m'n zadel (hopelijk) goed maken! Sinds m'n zadel de vorige keer is opgevuld, ligt het voor geen meter meer
Ik heb nu een rossner (volgens mij, bind me er niet op vast) dressuurzadel, maar die heb ik gekregen toen ik sjel kocht. Hij zit wel lekker maar de stoten enzo zijn gewoon op, en er zit een scheur in. dus ik denk dat ik die wel hou, inruilen levert weinig op denk ik. Heb op de manege op een haflinger gereden met een wintec vzh zadel, die vond ik echt heel erg lekker.. dus ik denk zoiets. Wat heb jij dan?
Ik heb ook een Rossner (Amerika, ook dressuur). Maar mijn lieve papa heeft de helft betaald . Want tweedehands zadels blijven zo duur.. Dus toen we gingen kijken voor een zadel vond m'n paps dat ik net zo goed een nieuw zadel kon kopen.. Ik was het daar natúúrlijk helemaal mee eens En hij was toen helemaal op maat gemaakt voor Aag! Maar ik vind dit zadel echt heerlijk zitten !!
hihi, ja ik ben heel slecht met maten van zadels, we hebben op niaff een te kleine gehad en sindsdien waag ik me niet meer aan zelf een zadel kopen 2ehands. Zou zo ook niet weten wat voor maat ik voor sjel zou moeten hebben
Waarom doen we hier niet aan mee Marjan? http://www.startlijsten.nl/startlijsten ... zoeker.php (hoop dat die link werkt ) Dan hoeven we niet helemaal tot de winter te wachten! Of was dat een speciaal evenement wat jij bedoelde?
Ooh, hij werkt niet .. maar een wedstrijd op 5 augustus in Emmeloord!
beter! waar is de deken nu overal langs geweest? Femke, heb ffies gespiekt op startlijsten! maar ik zal horen of ik vrij kan krijgen... Want moet dan officieel werken. hihi.
ah super! Is dan toch een teken dat ie hem beter voelt! Gelukkig Maar! Niks aan als je beestje wat mankeert. Ik zit al in de stress als mijn hond een dag niet eet. Zoals afgelopen week.
Ja klopt, ik denk ik kijk of ik het via bokt kan regelen. Mijn ex wilde het nog wel doen, maar de manier waarop.. en oktober is zo ver weg dat er nog van alles kan gebeuren, ik wil het daar niet van laten afhangen. Mijn mam heeft ook een B+E en ik waars tegen die tijd ook, maar geen auto die een trailer kan trekken.. Wie weet wil/kan iemand van hier helpe
zo zit ik ook. Was 't nu op de route dan had ik je wel op gehaald. Maar heb je wel een trailer? Anders maybe auto huren? Denk dat je dan even veel kwijt bent als iemand je brengt via bokt.
Nee, ik heb ook geen trailer Daarom, het maakt weinig uit of ik een trailer + auto moet huren voor het weekend of dat ik iemand vind die me kan en wil brengen.