Ja. Heb vanuit de kantine vandaag moeten fotograferen helaas.
Sjolvir
Geplaatst: 08-07-12 20:27
xliisaa schreef:
Ik vind het jammer maar ik ga me toch afmelden als fotograaf, om prive redenen. Ik hoop dat er iemand anders voor mij in de plaats kan komen en ik wens jullie veel plezier! Ah ik vind het echt heel jammer maar het gaat helaas echt niet lukken
Sterkte...
Madieke
Geplaatst: 08-07-12 20:28
Nou wat een naar weer he vandaag..?! Ik was op een zomerevent, hmm...?! Geen zon gezien, hopelijk is het volgende week anders!!
Whhaaaa jongens ik kan wel janke! Ik was gewoon rooster vrij de 15e en nu hebben ze mij ineens een vroege dienst gegeveaa what the f!! Nu moet ik dus afzeggen voor de meeting!! Ik baal echt! Iedergeval veel plezier ik ga duimen voor goed weer voor jullie!!
Ik ga er eigenlijk vanuit dat als je inschrijft voor deelname aan een meeting je logistiek op orde is en alleen even moet afwachten welke datum het plaats zal vinden. Het lijkt mij niet zo dat je binnen een week van te voren nog besluit geen vervoer te hebben en een afhaakje te doen. Voor een fotograaf die een afhaakje doet zie ik door het grote animo geen problemen mbt de fotografen. Normaal wordt er met 8 fotografen gewerkt en nu met bijna het dubbele. Als we binnen 1 week geen vervangers hebben zal er 1 groepje van 2 fotografen zijn. Ik denk niet dat dat een probleem zal zijn. Voor de modellen is het minder handig. Sowieso hebben we al 2 modellen meer dan gebruikelijk dus qua aantal is het ook wel OK met eentje minder, maar voor 15 fotografen niet zo heel handig. Dan moet ik het schema omgooien of 1 groepje heeft een moment waarbij ze vrij kunnen fotograferen.
Ik wil voorstellen dat we voor Stefanie en golddigger nog op zoek gaan naar een vervanger, maar als na morgen nog meer mensen een afhaakje doen we niet meer op zoek gaan naar een vervanger.
@Jolijn: Ik zal je zo nog even een berichtje sturen, maar ben bang dat we graag van jouw aanbod gebruik willen maken. Wat heb jij nog voor moois op stal staan?
Veel Friezen, mooie tinkers, mooie kwpners, knappe pony's en mijn persoonlijke favoriet: een hele gave drumhorse achtig iets! Zal ik die eerst proberen en daarna anders een totaal bruine kruising volbloed? Heel mooi dier, briljant koppie!
@Jolijn: Graag zou ik dit wel in overleg met de rest van de fotografen willen doen. Dit is door TS als een barokke meeting opgezet en ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die echt alleen barokkies willen op deze meeting.
Wat ik me wel afvraag Richard, is waarom je het steeds het over een 'normale' meeting. Want wat is in jou ogen een normale meeting? Een meeting zoals jij die al regelmatig mee hebt gemaakt? Waarom zijn er bepaalde aantallen voor fotografen en paarden en zou jij daar nu van afwijken? Er staat toch helemaal niks vast. Iedere meeting is uniek en heeft een eigen concept.
Ik snap je punt wel, maar ik denk dat flexibiliteit ook belangrijk is. Net als a.s. zondag. Ik ben ook afhankelijk van het vervoer van iemand anders (nog wel tenminste). Als die persoon niet komt, heb ik een probleem en zal ik ook af moeten melden.
Ja, alleen zit ik niet in Wageningen zondag, maar in Uden (zaterdag ook een fotoreportage in Uden, dus ga ook niet naar Wageningen toe) . Maakt het weer extra lastig allemaal, want het openbaar vervoer is daar nog slechter dan in Wageningen.