Die berner! Ik was benieuwd naar de foto's van madieke, dus ik zal jullie verder niet lastigvallen, maar Amy doet me denken aan een berner die wij vroeger hadden. Heeft die een stamboom? Ik ben wel benieuwd of ze familie is van mijn geliefde Honey Fan Duveldrek. Maar ja, mss is dat al wel niet meer te zien, want die is een jaar of 16 geleden overleden. Ook zo'n heerlijk beest!
Complimenten voor de kwaliteit!
Neej
Omg die foto van Honnie hahaha Ze grijnst ook echt haha geniaal.
Ivonka
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-12 00:00
Funfoto...
"ohhhhh lekker rollen"
gillian
Geplaatst: 14-03-12 00:00
Berner Emie v. Canna Lito (roepnaam Amy) heeft idd een stamboom: vader Balto v. Canna Lito, moeder Imke van de Neere Maethe (imp Belg), vader van moeder Upbeatboy Della Torre D'Ovarda.
Gillian: Vroeger kon je bij Raad van Beheer dan kijken op naam en was je er zo achter. Mijn moeder had een kennelnaam toen: "Uit 't Groes" Honey heeft 2 nesten gehad volgens mij. Een H nest in elk geval. Dus alle honden begonnen toen met een H. Het waren 11 pups! Nou ja, ik zal eens zoeken in mijn foto's. Dan zal ik je laten zien, dat ze veel weg heeft van Emmie. Het was of ik even in het verleden mocht kijken. Thanx! Als jouw hond net zo'n fijne is als toen onze Honey, dan heb je er een hondenleven lang heel veel plezier van.
gillian
Geplaatst: 14-03-12 00:19
Ik hoop het!! Amy is echt een geweldig leuke en lieve hond!!
Ivonka
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-12 00:20
funfoto...
"Oh hij kan los?" .... "Ja hoor!"..... Woeshhh... weg Boncuk richting water!