Haha dan Moet Nynke als eerste muahaha nee flauw Waren de middagmidellen nog geslaagd trouwens? Nog spectaculaire dingen gebeurt ?
Haha ja Nynke komt als eerste Ja waren hele mooie modellen! Gewoon net zo spectaculair als de ochtend.
Milan_lover schreef:Lotte, jou bit zit nog aan mijn hoofdstel! Zie ik net pas....fiets zou je die naar mij willen opsturen? Of kom je toevallig nog langs minnertsga/harlingen deze week?
Haha beau, mijn prutser paard echt heel gaaf!Milan_lover schreef:Kan hem wel opsturen denk Kom niet richting Friesland iig pb je even
Ik vond het super gezellig vandaag! Straks eerst maar eens de foto's sorteren en dan eerst schoolwerk, helaas.
stomme schoolwerk ook altijd huh waarom staan er bij berichten bij je ava opeens PQ en heb ik daar opeens 95 staan?
Dat is de grap van bokt Je moet bepaalde woorden wel en bepaalde woorden niet om dat aantal hoger of lager te maken
U vraagt en wij leveren.Haha nee grapje (1 april) Doe het rustig aan. Heb gelukkig geen huiswerk dus ik werk in 1 keer door. Heb van Nynke geen leuke portret foto's had de verkeerde instellingen. Wel 2 leuke actie van haar.Hier 1 van Bobo
Milan_lover schreef:Dat is de grap van bokt Je moet bepaalde woorden wel en bepaalde woorden niet om dat aantal hoger of lager te maken huh snap er serieus niks van ah die is leuk van bobo!