Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Is altijd fijn, verkoudheid/keelontsteking icm astma en een verminderde longfunctie.
Moet ik t elke keer weer uitleggen. (toen ik nog studeerde ook altijd heel vervelend, want studiegenootjes hadden meestal zoiets van " ja hoor...
")
Probeer nog iemand extra te regelen die mee kan helpen.
) Faline schreef:Ja dokter wilde mij in het verleden bij verkoudheid ook antibiotica voeren, maar dat wordt veroorzaakt door een virus en antibiotica is tegen bacteriën.![]()
Ik ziek dus maar lekker uit, neem wel extra astma medicatie (= ontstekingsremmend) en uiteraard neusspray en strepsils. Zonder neusspray lig ik helemaal naar adem te happen.Is altijd fijn, verkoudheid/keelontsteking icm astma en een verminderde longfunctie.
Klinkt ook altijd zo dom als ik met een voor andere mensen 'gewoon verkoudheidje' al platligMoet ik t elke keer weer uitleggen. (toen ik nog studeerde ook altijd heel vervelend, want studiegenootjes hadden meestal zoiets van " ja hoor...
")
Verder beetje mensen pesten op bokt en bankhangen/tv kijken.
Dat komt me echt de neus uit op dit moment. 'Antibiotica is voor bacteriën en werkt niet tegen virussen'. Als ik dat vergeet dinsdag op de toets dan sla ik echt een paar keer met mijn kop tegen de muur hoor, haha 
Jorinda__ schreef:En anders kan altijd Alvie of Cas of Milan oid mee als last-minute-model als we geen andere modellen meer kunnen bereiken hahaDie afleiding komt er wel hoor Marianne!

dat is de goden verzoeken