Er zijn een aantal mensen waar ik geen email adressen van heb, zouden de mensen die de foto's nog willen hebben deze even willen mailen. Ik wil namelijk als het even kan morgen de foto's van mijn computer afhalen.
Die van mij staan ook (eindelijk!) online. De ochtendgroep, de middaggroep hoop ik deze week met wat meer tijd te gaan afmaken. Ben nog niet heel erg thuis in het bewerken, op sommige foto's denk ik wel te zien
Dames, Kunnen jullie mij helpen met de namen van deze paarden ?
De foto's komen in ons webshop te staan en staat zo raar, met paardje 1 enz. Cody en Golddigger weet ik, maar de rest dus niet.
Alvast bedankt.
NoGo
Geplaatst: 30-09-11 23:41
Ik ben druk aan het zoeken: foto1 de witte schimmel is leeroy 2e paardje shaggy 4e paardje is valentino 5e is Iros Foto 2: billy elliot en charlie brown Foto 3: Romy
Laatst bijgewerkt door NoGo op 30-09-11 23:46, in het totaal 1 keer bewerkt
van de bonte heb ik inmiddels ook gevonden, alleen nog het paardje met blauw dekje en de ruiter ook in het blauw was, dat paardje met had hartje als kolletje. "Amika" in het bruin ,, hahaha En dan heb ik ze allemaal.
Haha ja xmnon dat begrijp ik met je nieuwe aanwinst!! Leuk hoor!! Gefeliciteerd!! Eind okt is er weer 1 in katwijk misschien kan je op de reservelijst?? En ik geloof dat freya en nog een gaat organiseren bij vlietlanden!!
Charlottje
Geplaatst: 04-10-11 14:59
Ik kom weer een beetje spammen
Laatst bijgewerkt door Charlottje op 04-10-11 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt