Leuke foto's hoor! En het was inderdaad errug gezellig. Wat mij betreft mag je meteen een datum prikken Ibbel
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 24-07-11 09:46
Heb iets aan de kleur gedaan ja maar idd de witbalans is niet goed. Maakt ook niet uit, ik vind de foto echt super leuk!!
En Roos had een laag foundation bij mij opgesmeerd vandaar dat je de vlekken niet meer ziet. En ik moet dinsdag naar de dermatoloog...dan hoop ik meer te weten. Al zit ik meer met de vlekken op de rest van mijn lijf dan met die in mijn gezicht. Want in mijn gezicht wordt het wel minder en op mijn lijf niet...
Ik vind deze ook heel geslaagd, Gorino met z'n haren alle kanten op vanwege de wind - jammer dat z'n neus er net afvalt, maar de foto heeft toch wel wat
Na een kleine 400km ook weer thuis-thuis. We waren inderdaad vroeg weg, maar gezien de heenrit ( 3x een net-niet-ongeluk op een meter of 10 voor ons ) en het barre weer wilde ik het niet te laat maken.
Ingrid, ontzéttend bedankt voor alles! Je had het echt meer dan goed voor elkaar Leuk om bekende en nieuwe gezichten te zien. Heb me prima vermaakt