Reist er iemand over Harderwijk met een ov-studentenkaart dat ik met korting mee kan reizen? Dan zou ik de mogelijkheid hebben om mee te kunnen indien ik om 10 voor half 6 de trein terug weer heb..
Kunnen wij de regel ook niet instellen: binnen 24 uur afzeggen, dan ben je het geld verschuldigd. Ik baal ervan
Als het niet te duur is wil ik voor de sportiviteit ook wel een paar euro dokken, maar helemaal eerlijk is het dan niet.
xManon_ schreef:Waarom, jij doet niet mee en hebt dat ook nooit beloofd!Ja, is wel zo, maar het zou een beetje zuigen als jullie meer moeten dokken..
Dit suckt wel.. Volgens mij heeft niemand hier echt geld over, maar nu gaat het ons allemaal dus meer kosten?
Laura, google zegt 45,- benzine en dan P geld, en dat gedeeld door 3 Dus valt mee. Vind ik.. Treinen is duurder zonder OV
Als je voor 12 parkeert scheelt dat wel in vergelijking met de 30 Edit: Mijn post hierboven gaat ook over de late afmelding van Micha en vriedin.
ja ik heb ook niet echt geld over ofzo maarja.. hadden we anders duidelijkere afspraken over moeten maken met afzeggen