Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

haha!
) om bij het strand te komen waar je ook nog een km moest lopen haha!
185 puntjes (de eerste proef 173 puntjes, viel dus nog mee). 
dus voor ons is dit de beste oplossing
, daar was gisteren niet zo van gekomen... Hopelijk lukt het nu wel! 

gelukkig stond ie moeder vlakbij en die kon hem opvangen, kind brullen, libel nog meer hinniken etc. Oftewel 1 groot drama, oeps 

OMG. xd
ik ben zondag jarig! en kan echt niet wachten, want dan duurt het niet lang meer totdat ik mijn ring kan bestellen die is gemaakt van het haar van Goodwood... ( mijn overleden paard )
en ik mag M1 starten!
wel speciaal inderdaad zo'n ring, krijg je het voor je verjaardag?
(ben een beetje vergeetachtig
) 
Alleen is hij helaas kort geleden overleden. Zo gezegt ben ik voor deze informatie net op tijd geweest.

)
Ga dus nog wel in dezelfde 'week' maar niet in dezelfde groep. 
en het echt een lammetje is haha!
en zaterdag gaan we naar een andere
want we moeten nog meer dingen halen haha!
Wat gaaf Iris, dat je naar Londen gaat met school! Ik ben er net van terug, heb 5 fantastische dagen gehad

Wijken en achterwaarts ging super. Eerste proef ging over zn algemeen ook heeeel goed, lekker los en actief, alleen viel hij in de rechergalop opeens in draf, omdat ik hem niet genoeg op zn achterhand kreeg, en daardoor had ik een 3.
Had daar 181 punten en een 5e prijs voor
2e proef was mn selectieproef, en helaas ging die een stuk minder. Black werd vervelend en strak, waardoor de proef ook slordig werd. Had daarvoor ook 174 punten..

. Vervolgens ging ik met Bo het bos in en hebben we het hele rondje gedraafd en gegaloppeerd. Hij was zo druk, hij moest denk ik even zijn frustratie kwijt. Het rondje dat ik normaal in 50 minuten rijd, reden we nu in 20 minuutjes
.