verography schreef:Idd nog een interessante vraag. Doen jullie met paardenfotografie Auto scherpstellen of geheel handmatig?
Automatisch.
Ben niet snel genoeg om handmatig te doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hipar schreef:Ik doe ook alles AF.
@Chantal: een nieuwe body zou ook wel gaaf zijn. Ik vind dit zo een gave set... maar ja.... geld he
http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/fot ... ind=2&fs=1
Cchanny schreef:GAM schreef:en anders hebben we mijn witte noghaha
maar ik snap dat je liever met Silke gaat wat dat is echt een bloedmooi paardje![]()
Ik ben het wel eens met de lijst Lisa, het was het proberen waard. maar dit is ook prima.
Die van jou is ook prachtig hoor!!
LisaDijk schreef:Is iedereen het van de modellen hier mee eens? zo ja dan maak ik deze opstelling definitief!
Groep 1 (aanvang 10:30) aanwezig van 11:00 tot 14:00 (max 7 modellen)
* Silke M
* Ukie M
* Flame M
* Billy R
* Bontfire M
* Desperado R
* Jauke R
Groep 2 (aanvang 14:00) aanwezig van 14:30 tot 17:30 (max 7 modellen)
* Don Grego R
* Morfeo H
* Tobago R
* Gizmo M
* Jackson R
* Ursie M
* Vavesta M
M = Merrie
R = Ruin
H = Hengst
Joscaa schreef:Je hebt een aantal knollen, je zorgt dat je de groepjes verdeelt hebt. Je laat ze per groepje bij een paard beginnen & dan gewoon "Doorschuiven" van paard 1 naar paard 2, zo simpel is het toch?
Suus__ schreef:Ik las mee over het scherpstellen, maar ik ben er nog niet achter hoe ik met mijn 400D de scherpstelpunten zelf kan instellen? Ik komt wel in een menutje er voor, maar dan kan ik geen punten kiezen, alleen met nadruk op midden óf dat hij dus zelf punten kiest.
LisaDijk schreef:Dat is op zich wel een goed systeem Frans! Alleen zitten er teveel mensen in 1 groepje dan (of begrijp ik het nu verkeerd?)
Cchanny schreef:LisaDijk schreef:Dat is op zich wel een goed systeem Frans! Alleen zitten er teveel mensen in 1 groepje dan (of begrijp ik het nu verkeerd?)
Kunnen we de mensen niet zelf groepjes laten bepalen ?
Ik denk dat mensen die kun camera niet zo goed nog kennen, graag bij mensen in het groepje zitten die hun camera beter kunnen voor tips ect
Je kan het natuurlijk ook in de pauze bespreken, maar het lijkt me beter om het direct te kunnen doen.
Zodat je er direct op los kan oefenen.
Suus__ schreef:Ik las mee over het scherpstellen, maar ik ben er nog niet achter hoe ik met mijn 400D de scherpstelpunten zelf kan instellen? Ik komt wel in een menutje er voor, maar dan kan ik geen punten kiezen, alleen met nadruk op midden óf dat hij dus zelf punten kiest.