Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nairtje schreef:Als ik 54 pagina's door moet lezen voor de datum, dan ben ik voor 15 mei nog niet klaar![]()
Waar kan ik me aanmelden als vrijwilliger?
Ik kan eventueel andere mensen oppikken uit mijn regio....
annehoe schreef:nairtje schreef:Als ik 54 pagina's door moet lezen voor de datum, dan ben ik voor 15 mei nog niet klaar![]()
Waar kan ik me aanmelden als vrijwilliger?
Ik kan eventueel andere mensen oppikken uit mijn regio....
Voor info over de datum en andere nieuwe info is een up-date topic. Hiervoor hoef je dus niet dit topic door te spitten.
tzt zal er ook meer info op de site (die nog in de maak is) komen te staan. Oa over vrijwilligers.
corientjuhh schreef:Ik zie nu een topic waar je je kan opgeven?
Of is dat voor een meeting van te voren om elkaar te leren kennen ofzoo
Het zou toch in drenthe worden gereden?
Dat lijkt me ook makkelijk voor de mensen uit overijssel
NoaSky schreef:Dat topic is niet door de organisatie aangemaakt.
Ik kwam er net ook pas achter. Er staat overigens informatie in die NIET klopt.
Het is wel leuk om te zien hoeveel mensen er nu al mee willen doen.
Maar hou voor correctie informatie aub ons Update topic in de gaten, dat is het
enigste dat juist is.
Citaat:Zuid Holland, Brabant en Groningen. Precieze locaties zijn nog niet bekend, maar we zijn momenteel aan het polsen hoeveel animo er is voor zo'n rit. Er zal inschrijvingsgeld gevraagd worden, dit zal of 7.5 euro worden, of 10 euro. Ook is het de planning dat er stands komen van Pink Ribbon, maar dat moet nog allemaal geregeld gaan worden.
Waarom 3 locaties? Zo hopen we zoveel mogelijk bokkers te kunnen bereiken om mee te rijden.
De ritten zullen waarschijnlijk 30 kilometer worden, met 3 stops tussendoor. Er wordt ook rekening gehouden met de menners onder ons, zodat die ook mee kunnen.
Jorinda__ schreef:Sabin_e schreef:Een roze lint in de manen is een super idee!! Voor alle paarden waarbij dit mogelijk is in de manen, en anders ook in de staart. Maargoed, hoe meer roze hoe beter natuurlijk
Kan verwarrend werken met het bekende rode lintje in de staart