[Besloten] meeting: #2 De gezelligste verzorsgters van bokt!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ilonatjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 22:34

_baxter_ schreef:
Ilona, vind je het zelf niet een beetje raar dat je nooit komt en als wij een meeting bespreken je wel mee wil? :\

Ging mij eerder omdit gedeelte en waarom dat zo is de laatste half jaar heb ik heel veel dingen voor me kiezen gehad en ik ook een moeilijk periode heb mee gemaakt vandaar dat ik er niet veel was..

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 22:40

Lioony schreef:
idd, daar heeft patricia gelijk in.
haha denise, das een halve ja :P

Haha :')

Ik beschouw het wel gewoon als een ja :')

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 22:40

Naja, je had nu ook al in het gewone topic kunnen mee praten.. Maar dat doe je ook niet. Beetje raar toch? :\

ilonatjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 22:46

felinetibor schreef:
Naja, je had nu ook al in het gewone topic kunnen mee praten.. Maar dat doe je ook niet. Beetje raar toch? :\

Had gekunt maar ondertussen ben ik bezig met huiswerk maken

Lioony

Re: [Besloten] meeting: #2 De gezelligste verzorsgters van bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 22:53

wij hebben ook genoeg moeilijke periodes. dat lees je vaak ook wel in het gewone topic. ik heb t nu af en toe ook niet makkelijk ofzo.. alleen feline weet dat en heb ook eigenlijk geen behoefte om dat weer te gaan vertellen. :) maar dan nog vind ik dat geen excuus.. je hebt ook weekenden, vakanties.. je zit in een topic of niet. half gaat niet..

ilonatjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 22:57

Lioony schreef:
wij hebben ook genoeg moeilijke periodes. dat lees je vaak ook wel in het gewone topic. ik heb t nu af en toe ook niet makkelijk ofzo.. alleen feline weet dat en heb ook eigenlijk geen behoefte om dat weer te gaan vertellen. :) maar dan nog vind ik dat geen excuus.. je hebt ook weekenden, vakanties.. je zit in een topic of niet. half gaat niet..

Ik heb daardoor niet echt tijd voor bokt gehad en als je het zelf ook niet makkelijk hebt moet dat denk ik toch echt te begrijpen zijn. En in het weekend en vakantie's ben ik gewoon zoveel mogelijk bij vrienden op dit moment voor afleiding en inmiddels omdat ik er gwn echt door heen zat ook op school 2 nivo's na beneden gegaan dus dan denk je toch wel even niet aan bokt en is de compute en laptop en daar bij bokt wel even het minst belangrijk

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 22:59

ik vind dat tootje gelijk heeft, iedereen heeft mindere periodes, maar dat kan je even zeggend at je er een tijdje neit bent, en dan als het weer beter gaat dat je weer komt oid. maar dan neit als je net weer in het topic zit dat je dan meegaat op de meeting, klinkt misschien banketstaaf, maar jij bent er ook best lang neit meer geweest.

ilonatjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 23:05

sinatjuhh schreef:
ik vind dat tootje gelijk heeft, iedereen heeft mindere periodes, maar dat kan je even zeggend at je er een tijdje neit bent, en dan als het weer beter gaat dat je weer komt oid. maar dan neit als je net weer in het topic zit dat je dan meegaat op de meeting, klinkt misschien banketstaaf, maar jij bent er ook best lang neit meer geweest.

Daarvoor ben ik heel actief geweest en zit er vanaf het begin van deel 1 al in. Daarbij gaat het nog niet ''beter'' en dit is niet even een mindere periode dit gaat namelijk eigelijk over me hele jeugd en dingen die ik heb mee gemaakt was het maar voor even dat ik me niet de hele tijd zo poedersuiker voel. Je kunt wel zegge ik geef tootje wel gelijk maar dat kun je niet doen wanneer je niet weet wat er speelt. En dat ik er lang niet ben geweest klopt maar dat heeft dus toch echt hier mee te maken.

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 23:07

oke, maar als je er lang neit bent geweest, en je bent er weer en dan zie je dat we het over een meeting hebebn, dan zeg je toc van ja ik ga de volgende meeting wel mee omdat ik er zo lang niet ben geweest, igg, dat zou ik doen ;)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 23:08

Ben het inderdaad ook eens met de reacties boven mij. Iedereen heeft gewoon wel eens moeilijkere periodes en dat hoort er gewoon bij. Zelfs ik zit er wel eens even doorheen, door wat hier thuis allemaal gebeurd. Ik lucht dan even mijn hart en ga dan weg, lees mee maar reageer niet, of ik praat gewoon weer mee. Iedereen 'verwerkt' het natuurlijk op haar eigen manier, en dat van jou kan ook best, afleiding zoeken. Maar zeg het dan op z'n minst even. Je gaat me niet vertellen dat je nu al drie (als het al niet langer is) weken niet op de computer bent geweest.. Dan kan je heus wel even zeggen dat je een tijdje niet komt ofzo.
En ookal zeg je niet wat er aan de hand is en blijf je gewoon een aantal weken weg, laat dan je neus weer even zien en bent dan weer een aantal weken weg.. Lijkt het me raar om mee te gaan naar de meeting.
Als ik dat zou doen, zou ik niet meegaan eerlijk gezegt. Want ik ben tenslotte lang niet geweest. Maarja je moet het zelf weten.. Maar je moet wel bedenken dat we (in iedergeval ik) anders tegen je aankijken nu.. een beetje als 'buitenstaander'.

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 23:17

Oke zullen we weer ontopic gaan voordat het topic word gesloten?

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 23:58

het is anders redelijk ontopic. :)
maargoed. het is of meepraten in het topic en meeten of niet. half kan nu eenmaal niet..

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 00:29

Nouja het is redelijk simpel ze kan helaas zowieso waarschijnlijk niet mee..
ik vind het ook wel jammer dat ze het niet even heeft gemeld maar gebeurd is gebeurd zullen we nu gewoon weer vrolijk zijn :')
ik ben namelijk vrolijk haha :D

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 00:33

mij maakt het niet zoveel uit, maar vind niet dat je half in een topic deel kan nemen..

en ik was al niet vrolijk haha :P

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 02:02

Lioony schreef:
mij maakt het niet zoveel uit, maar vind niet dat je half in een topic deel kan nemen..

en ik was al niet vrolijk haha :P

Ja maar dat is dan ook weer geen reden om het af te reageren.
Ene kant kan ik wel goed begrijpen dat ze enorm met zich zelf in de knoop zit en niets kan laten horen, andere kant zoals velen zeggen is dat je het wel kan melden..
Ik ben er soms ook een tijdje niet, en weet dat ik aankomende 1,5 week ook minder actief zal zijn ivm toetsweek etc.
Ook quote ik niet alles, niet alles is interessant en ik reageer niet altijd op alles, maar probeer het uiteraard wel (en soms lees ik alles bij, met in mijn hoofd waar ik op wil reageren en vervolgens vergeet ik de helft door de vele pagina's :'))
Maar goed, in ieder geval blijft het wel jammer omdat ze al langer bij ons bekend is en niet mee kan naar de meeting.
Het liefst zien we haar meer actief en misschien wel op een volgende meeting, and that's it. :)

xxx <3

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 09:24

ik reageer niets af ;) dat vind ik namelijk kinderachtig als anderen dat bij mij doen, dus doe dat zelf ook niet ;)

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 09:58

Ik ben het ook eens met de reacties hierboven, niemand heeft het altijd makkelijk maar we komen wel. Dat verschilt dan wel per persoon, maar misschien hoort Ilona dan gewoon niet in dit topic met de groep die we nu hebben ;)

Over het meerijden, Noor en Laura, ik ga vanmiddag even overleggen. Wilden jullie dan vanaf of tot station Alkmaar meerijden? :)

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 10:20

tot, vanaf gaat niet lijkt mij ;P

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 12:52

Nee oke maar ik bedoelde met de heenweg dat we ze daar ook ophalen..

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 13:24

met de heenweg rijden ze met feline mee :P

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 13:26

Lioony schreef:
ik reageer niets af ;) dat vind ik namelijk kinderachtig als anderen dat bij mij doen, dus doe dat zelf ook niet ;)

bedoel het ook niet zo, maar meer dat je zegt als toevoeging dat je al niet vrolijk was. :P

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 14:14

ja, ik reageerde gewoon op roelien haha..

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 16:41

Lioony schreef:
met de heenweg rijden ze met feline mee :P

Ooo oke :P

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 19:11

Haha okee alles is weer uitgepraat :Y)

@ Am idd op de terugweg alleen tot t station :)

Ik ben het eens met Feline enzo.
@ Ilona, zoals Jacq (toch?) al zei, als je gewoon weer actief wordt, meepraat en niet eens in de 3 weken een bericht plaatst, dan vind ik dat je mee mag =)
en ik ben het ook eens met dat als je problemen hebt/ergens mee zit, dat je het wel even mag zeggen. Ik weet dan wel niet hoe erg het is, maar dat zou ik zowiezo ook doen. wat er dan ook gebeurt (ja okee, in coma oid gaat dat moeilijk, maar wij verwachten dat dat het niet is :+)

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 14:15

jacq is er dus niet bij de boktmeeting voor de mensen die het gemist hebben!