Best een deel(van t topic)woont in Z-H, kunnen we niet een soort paard bezoek dag houden ofzo? Gezellig bij iedereens mormel langs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yanouuu schreef:Maar kunnen we niet voor die tijd al iets doen? Anders is het pas weer over een halfjaar..? Desnoods met een klein groepje weer als er bijna niemand kan.
Jorinda__ schreef:Yanouuu schreef:Maar kunnen we niet voor die tijd al iets doen? Anders is het pas weer over een halfjaar..? Desnoods met een klein groepje weer als er bijna niemand kan.
Dan zou ik alleen in maart kunnen. Februari is hier de maand van de verjaardagen, april ga ik al naar de Efteling (50 euro kachinggg) en in mei ga ik al naar de Pink Ribbon Rit (inschrijfgeld voor de rit zelf, trailer huren, enz). Dus dan zou ik weer niet mee kunnen, want jullie gaan vast niet naar Groningen komen, dus zit ik sowieso met een treinkaartje van sowieso 30 euro. Maar regel wat je regelen wil, ik zie wel
Captain_ schreef:Over eerder meeten: Vind ik opzich een heel goed idee ! MAar t lijkt mij wel handig als we nu dan ook vast iets plannen voor over een paar maanden. Dan kan iedereen tenminste mee (iedereen die mag van zn ouders iig!)
Dan lijkt in de zomervakantie me ook geen heel sterk idee, dan komt het ook nooit uit dat iedereen kan..(meestal niet iig!)
Dus... april, mei, juni?
Yanouuu schreef:Anina, wij kunnen misschien ook wel een keer binnenkort dan gewoon naar alblasserdam of zoiets?
Maar voor dat over een paar maanden ga ik denk ik voor juni, april is ook al de efteling idd en mei ga ik op talenreis (dus dat kost ook geld want dan ga ik naar berlijn en daar wil ik shoppen).
Captain_ schreef:Citaat:KLEINE MEETING- shoppen/paintballen/lasergamen/bungeejumpenmeer ideeën?
Naam | Waar? | Wanneer?
Jorinda | Utrecht/Arnhem oid? | Maart
Vera | Overal (denk ik) | Altijd
Anina - liefst midden Nederland of ZH - maakt niet zoveel uitCitaat:GROTE MEETING- walibi
Naam | Wanneer?
Jorinda__ | Juni
Vera | April,Mei,Juni
Anina - April
Citaat:KLEINE MEETING- shoppen/paintballen/lasergamen/bungeejumpenmeer ideeën?
Naam | Waar? | Wanneer?
Sanne | Arnhem? Dat is naast mijn huis.of Utrecht, Nijmegen oid. Overal?| op een zondag
Citaat:GROTE MEETING- walibi
Naam | Wanneer?
Jorinda__ | Juni
Vera | April,Mei,Juni
Sanne | ?
Naam | Waar? | Wanneer?
Sanne | Arnhem? Dat is naast mijn huis.of Utrecht, Nijmegen oid. Overal?| op een zondag
Eléane | Utrecht oid. (ergens midden in NL) | graag op zondag
Naam | Wanneer?
Jorinda__ | Juni
Vera | April,Mei,Juni
Sanne | ?
Eléane | Vanaf Maart (ivm. februari toetweek)
Naam | Waar? | Wanneer?
Anina - liefst midden Nederland of ZH - maakt niet zoveel uit
Laura | maakt niet uit | maakt ook niet uit![]()
Naam | Wanneer?
Jorinda__ | Juni
Vera | April,Mei,Juni
Anina - April
Laura | maakt niet uit | maakt ook niet uitliefst in April, dan ben ik Jarig, en Vera geloof ik ook