genoeg mooie routes daar richting nistelrode en tussen de hei en bedaf in. meertje op de foto's is ook erg leuk maar wel vrij klein en ineens best diep. vaak zit daar ook blauwalg als de zon maar even geschenen heeft...
timokyana
heb vrij gevraagd en accoord gehad dus ben er klaar voor
Resi_lover
Geplaatst: 15-04-10 21:33
Haha, er is dus nog hoop Maartje weet nog leuke paadjes
Ik heb er ook heel veel zin in Gezellig met Pur en Pall op vakantie Hopenlijk mooi weer
Anoniem
Geplaatst: 02-05-10 11:21
Oud topic melding...
Ik kom even definitief melden dat ik niet mee ga. Kan het financieel gewoon niet trekken. Op eigen benen staan kost gewoon veel. Helaas Maar wens jullie wel enorm veel plezier
ik ga nog steeds heel graag mee samen met odinn! onder de voorwaarde dat jullie niet schrikken als ik om de halve minuut bijna een hartstilstand krijg als we gaan rijden
20 juni heb ik de vervolg clinic met Ziggy dus ik sla over. Heel heel misschien dat ik zaterdag nog wel even kom kijken. Maar dat weet ik pas vlak voor die tijd. Dus ga er maar niet vanuit.
1. Mallow op Banbay 2. Grrr met Kascha (en Banbay) 3. Grid met Say 4. Puchje met Nigel (als Ingrid Nigel kan vervoeren) 5. A_Pallieter met Pallieter 6. Snowdon met Snow 7. Ellen met Lotus (als vervoer geregeld kan worden) 8. Resi_lover met Perfect 10. Carola met Boncho (als papa ons kan brengen met Boncho) ? 11. Draaakje met Odinn 12. Pradaatje met Prada (ovb) ? 14. Lucy_1 met Lucy ?
2. D_Travis zonder paard 3. Chanel_ zonder paard ?
en de wandelaars/ lunchverzorgers vul maar aan, want heb die nog niet zo goed in beeld Wilden er trouwens nog wandelaars blijven slapen of zijn dit (behalve Dagmar) allemaal dagjesmensen? Mirjam ? Liesbeth? (Maar komt ook al met paard, dus? ) Dagmar --> staat ook in mijn lijstje bij huurpaardje afhankelijk van prijs Grit ?
Paarden samen op weitjes 1. Kascha en Banbay 2. Pallieter en Perfect 3. Odinn (eigen materiaal bij) 4. Snowdon, Amanda, en Prada ('s nachts op stal) 5. Lucy 6. Boncho
In de bak 1. Nigel + Timo
De mensen die nog niet gereageerd hebben, staan er nog gewoon tussen met een ?