vergeten vergeten, we stonden al lang te wachten om te vertrekken hoor jullie hebben hét moment van de avond gemist trouwens, 'k lig nog plat als ik eraan denk: thomas (aka bowlingbal) gooit Femke op de grond nét op die moment dat Jaana haar gelukkig omdraait om te zeggen 'pasop eh mensen, da ligt hier glad jong' want anders hadden ze mij meegetackled... da's nu eens dé definitie van Hilrash jong
hahahaah dat was hi-la-risch. die sliert zo hard uit, met zijn benen naar voor, ze schuiven onder femke haar benen, en die valt zo bovenop tomas, en dan slieren ze zo nog ne meter verder. ik kon niemeer..
SofieBeau
Geplaatst: 19-12-09 12:26
en ik had net gevraagd of er 5 minuutjes gewacht kon worden omdat B en A om drank waren... maar niet aan u ze, aan iemand anders
waren A. en B. (die afkortingen zijn zo grappig trouwens ) nog niet terug toen ik vroeg of jullie meegingen? kan het mij precies niet goed meer voorstellen
ja al terug maar ze stonden daar met een volle pint dus plots liep iedereen weg en ik vroeg nog aan Femke of er efkes gewacht kon worden maar dat werd genegeerd nuja, geen ramp e
gohja, ze konden meelopen ook met die pint, en we hadden al van voor ze om drank gingen gezegd dat we echt niet op nog mensen gingen wachten als er weer wegliepen. Dat had Femke ook duidelijk gezegd hoor. Miscommunicatie zeker, en mensen die ongeduldig worden door de kou ook tjah, da's allemaal niet slecht bedoelt maar hadden al staan wachten toen je om A was, toen Thomas weg was, dusja, we wouden naar binnen eh
Femke's lach bij haar val was ook hilarisch eh, azo grappig (de val verklaarde ook waarom Thomas voor de rest van de tijd een beetje in zijn gat gepikt was, gelijk wij da zeggen haha, volgens mij had die hem echt zeer gedaan jong )
ik weet zelfs niet meer dat ik iets gezegd had haha, gohja, gewoon elkaar niet gehoord, maakt niet uit, 't is niet dat we van stad veranderd zijn eh, en kijk, anders waart ge mee getackled geweest
ja wel, ie vond mij gelijk voor de rest van de avond niet meer zo sympathiek denk ik, den thomas
SofieBeau
Geplaatst: 19-12-09 12:56
Ja maar nu hebben we wel de lol van den avond gemist natuurlijk e
wij zijn dan nog gaan poolen trouwens ( 5 voor 12 want in sportcafé gedoe waren de tafels weg en wast salsa in de plek ) We hebben een poging gedaan de jongens te verslaan maar B kan echt te goe poolen daarvoor
edit : nog steeds nie goed wakker blijkbaar
Laatst bijgewerkt door SofieBeau op 19-12-09 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt
ik was mij écht efkes aan't afvragen waar die verborgen bowlingbaan lag in de 5 voor 12 poolen dus ja
diene B kwam mij zo vaag bekend voor, van waar is die? mag in pb ze ma volgens mij heb ik die al ooit eens gezien wat niets wil zeggen want ik hou echt irritant goed gezichten
2degrappigste was sofie haar kerstmuts ze 't 3de grappigste Sofie haar giechelen na 2 jenevers
Thomas hé, die moet altijd ambetant en speicaal doen Da's de reden warom ik hem niet zo graag meeneem naar MIJN vrienden want dan doet diene altijd ambetant en bij zijn eigen maten dus NIET Meneer was hem in de Club Au Flanders gaan zetten en champagne gaan zuipen met zijn bazen... Pakt hem dan ook ne keer mee ze
Enfin; ik vond het wel plezant!
Enfin; hij was vandemorgen toch wel wat beter te doen