Top Ik heb nog een zwarte mantel die ik helemaal om me heen heb En leek me ook gaaf om een viool te regelen, vind dat er wel creepy uitzien. Of ik kom gewoon net zoals de vorige keer haha. Apocalypse lijkt me heel vet om te doen, zou zelf alleen niet weten hoe, ik heb er niks voor helaas
CastaMickey
Geplaatst: 14-03-15 19:23
Heb helaas nog geen mail gehad Sylvana.. Schiet het een beetje op met je foto's? Ik ben benieuwd haha
hamsterfan
Geplaatst: 15-03-15 00:04
Als het goed is had iedereen hem (via de mail) wel moeten hebben.. Ik zal er morgen albums van maken (lig al op bed) en hier neerzetten in ieder geval Dan heeft iedereen een apart album met de foto's van mij.
Het uploaden werkt ook weer eens niet mee dus hier de albums van Geeske en Julia (waar ik z'n 2 uur over gedaan heb ) ; De rest upload ik dus op school waar het internet gewoon fatsoenlijk doet..
Ja klopt, er is iets niet goed gegaan, vandaar dat ik ze nu even in albums online gooi (wat iets beter gaat) We hebben thuis momenteel gewoon een slechte verbinding
Ik kan in deze uurtjes school ze nog even niet online zetten - moet opletten - aan het eind van de dag (uurtje of 7) staan ze wel online
Heb ze even getest op iPod, de laatste link doet het niet nee.. Hm morgen even kijken wat precies het probleem is en die verhelpen, denk dat hij niet goed gelinkt staat (had foto's van de ene maar de andere verplaatst xd) en hij het daarom niet doet