Haha, aan het begin van de dag was hij er toch ook al gewoon een keer doorheen gelopen?
RusselNuwell
Geplaatst: 14-01-13 15:40
Toen jij en je vriend beiden aan de andere kant van de brug stonden zag ik hem ook bijna in de startblokken staan om eroverheen te springen, maar nee, kwiebie met een rotgang over dat bruggetje heen
Haha ja hij is nagenoeg wel heel slim. echt van wacht even dat red ik niet en krijg ik natte voeten ik ga wel via de brug haha.
Talsha
Geplaatst: 14-01-13 16:14
Ik vroeg me ineens af, zijn er hier ook fotografen die professionele (betaalde) fotoshoots doen normaal?
Ik was namelijk nog op zoek naar een fotograaf voor een fotoshoot met mijn vriend, mij en de honden samen. Een van deze foto's zal op groot canvas doek in de woonkamer komen te hangen.
*edit spelfout*
Laatst bijgewerkt door Talsha op 14-01-13 16:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Het was die van Branco en mij de eerste keer. Zelf nog maar net beetje begonnen met fotograveren en nog niet eens een eigen camera. Dus nee sorry kan je niet helpen. WAt je wel kunt doen is miss ook nog op vakantieveilingen kijken daar worden ook nog wel eens van die fotoshoot verkocht.
Jeetje ik leer toch weer iets. Heb het over duideligheid en ben nu bij de symptomen er van. Een symptoom van duizeligheid is duizeligheid Goh echt
Helaas heb ik geen ervaring met mensen fotograferen misschien heeft saskia daar ervaring mee?
saskiakefie
Geplaatst: 14-01-13 17:38
Ik heb nog bijna geen ervaring met mensen fotograferen, alleen toevallig vorige week een meeting gehad. Dus doe er ook nog geen shoots in. (wil ik wel gaan doen als ik wat meer ervaring/kennis heb)
Ik zal zo wat plaatsen van Sam aangezien daar nog niks van is geplaatst.