Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xliisaa schreef:Ik vind het jammer maar ik ga me toch afmelden als fotograaf, om prive redenen.
Ik hoop dat er iemand anders voor mij in de plaats kan komen en ik wens jullie veel plezier!
Ah ik vind het echt heel jammer maar het gaat helaas echt niet lukken
Bagheera_206 schreef:xliisaa schreef:Ik vind het jammer maar ik ga me toch afmelden als fotograaf, om prive redenen.
Ik hoop dat er iemand anders voor mij in de plaats kan komen en ik wens jullie veel plezier!
Ah ik vind het echt heel jammer maar het gaat helaas echt niet lukken
Wat jammer zeg.Hopelijk niets ernstigs?
Ik heb de reservefotograaf een PB gestuurd en op de lijst gezet. Dan zijn nu de reservelijsten leeg van modellen en fotografen. Hopelijk doen er niet nog meer mensen een afhaakje.
Bagheera_206 schreef:@Chantal: Ik heb de laatste laatste reservefotograaf verplaatst naar de lijst van deelnemende fotografen door het afhaakje van Lisa. Stefanie heeft zojuist bevestigd dat ze mee kan. Dus de reservelijsten zijn beide leeg nu.
Cchanny schreef:Bagheera_206 schreef:@Chantal: Ik heb de laatste laatste reservefotograaf verplaatst naar de lijst van deelnemende fotografen door het afhaakje van Lisa. Stefanie heeft zojuist bevestigd dat ze mee kan. Dus de reservelijsten zijn beide leeg nu.
Dat snapte ik.
Maar als er nog iemand afzegt, heb ik desnoods nog wel iemand die wél mee wilt.