Éindelijk heb ik alle foto's online. Alle modellen hebben hun eigen pagina, wel zo overzichtelijk. Klik op de naam hun album te openen Veel kijkplezier!
ik moet er even werk van maken maar deze week heeft me erge gesloopt er zijn zo veel erge dingen gebeurt dat ik vandaag eerst iets leuks ga doen!!! daarna weer de foto`s
Ik reageer nu pas, al heb ik een aantal dagen geleden al een bericht gekregen met de link naar alle foto's. Wat een mooie foto's zitten daar tussen zeg!! Bedankt! Nick heeft erg ruige spatter foto's zo. Ik zit op dit moment in Atlanta (USA) voor een congres, maar zodra ik volgende week terug ben zal ik uitgebreider reageren naar de fotografen. Op dit moment vooral veel dank!!
Gave fotos komen er weer voor bij, zitten mooie tussen Richard!! En die spetterfotos, echt super gave actiefotos zo! De stoere Nick
Killyenn
Geplaatst: 21-05-12 18:57
Ik heb Merel online gezet Zal vanaf nu hopelijk 1 model per dag kunnen doen. Ben nog niet helemaal tevreden met alle fotos maar kijk er morgen nog even naar, zit nu met clusterkoppijn achter de computer en dat is altijd een slecht plan