ik ben ook wakker. Zo pown verder wassen, nog beetje wat invetten, achterbank van auto inrichten voor een klein huis diertje en dan zijn wij er ook klaar voor! Tot vanmiddag.
He allen, veel plezier straks met z'n allen... enne: notte zenuwachtig worden , lekker ontspannen dan komt er mooi fotomateriaal voor jullie en voor ons hier. Misschien komen er wel meelezende bokters langs om jullie aan te moedigen.
Ik ga Drente in met m'n dochter voor hopenlijk een buitenrit en een opendag.
Milan_lover
Geplaatst: 01-04-12 09:12
Volgensmij hebben jullie ontzettend geluk met het weer! Hier is het windstil, helder, zelfs al met een klein zonnetje! Zo maar eens kijken hoe warm het is!
En ook Reem staat nog superschoon op stal straks spullen alvast in de auto gooien en ook hier achterbank klaarmaken voor jullie verrassing haha(tis 9 weken oud en heet wolf) Voor die het ng lezen van de ochtendgroep veel plezier, en tot vanmiddag, hebben hier net een klein buitje gehad maar tegen het stuifen is dat niet erg
Heel veel plezier en succes alsnog vanmiddag. Beetje laat haha . Ik zie op de Buienradar dat jullie wel net onder of net naast een grote wolk met regen zitten, bah. Hier is het echt heerlijk weer. Wel een beetje koud, maar toch. Ik ben heel benieuwd naar de resultaten
Jammer dat ik er pas vorige week achter kwam dat ik gister toch naar Friesland moest, anders had ik wel kunnen blijven slapen en kunnen helpen vandaag
_Bitje_
Geplaatst: 01-04-12 15:10
Zo zit ondertussen alweer een dikke uur in de auto. Eerst 3 kwartier moeten wachten tot we eindelijk een benzinepomp zagen , Jee wat moest ik nodig ik keek ook gelijk maar in de spiegel en schrok me dood, mijn hele hoofd vol zand en viezigheid van Beau met zn drukheid Volgende keer neem ik echt heel veel babydoekjes en nieuwe kleren mee
Ben echt onwijs benieuwd naar de fotos van mijn beide knollekes T was echt superleuk !!
YvonneV
Geplaatst: 01-04-12 15:30
Wij zijn weer thuis. Het weer, even wat miezerregen maar voor de rest droog.
Allen hartelijk bedanktvoor de gezellige ochtend. Ben benieuwd naar de foto's.
Ben benieuwd naar de foto's gelukkig is het droog gebleven verder
Ivonka
Geplaatst: 01-04-12 17:24
Fijn dat het leuk is geweest en jullie goed/mooi weer hadden. Ben benieuwd naar de eerste foto's
YvonneV
Geplaatst: 01-04-12 17:26
Bagheera_206 schreef:
Wij zitten nu bij de Mac. Ook even bijtanken en dan 2,5u naar huis cruisen. Het was een leuke dag!
eet smakelijk
Movement
Geplaatst: 01-04-12 18:21
Zo ben ik weer. Wat doet me camera raar zeg! Ben nu foto's op de pc aan het zetten en hij heeft aldoor 2 dubbele foto's. En ook nog eens helemaal door elkaar. Dat word leuk uitzoeken.
_Bitje_
Geplaatst: 01-04-12 18:47
Movement schreef:
Zo ben ik weer. Wat doet me camera raar zeg! Ben nu foto's op de pc aan het zetten en hij heeft aldoor 2 dubbele foto's. En ook nog eens helemaal door elkaar. Dat word leuk uitzoeken.
Haha feest succes er mee
Movement
Geplaatst: 01-04-12 18:52
Haha het is al gelukt Heb het op een andere manier gedaan! Ik heb echt een hele coole foto van Beau dat hij over de struik springt. Alleen het touw gaat dwars door hem heen dus dat word photoshoppen.
_Bitje_
Geplaatst: 01-04-12 18:56
Movement schreef:
Haha het is al gelukt Heb het op een andere manier gedaan! Ik heb echt een hele coole foto van Beau dat hij over de struik springt. Alleen het touw gaat dwars door hem heen dus dat word photoshoppen.