Daarom wilde ik het toch wel graag delen ja! Ik moest er wel erg hard om lachen mag ik wel zeggen! Weer een leuk verhaal om te vertellen bij je hond . "Iemand dacht dat ze een Ierse Wolfshond was!".
MerelBormans
Geplaatst: 02-05-12 11:47
Ik heb de foto's van iedereen toegevoegd behalve van de twee grote honden (sorry, die heb ik nog niet klaar)
MadelonSunny
Geplaatst: 21-05-12 21:35
Staan alle foto's van Fleurtje op het forum? Ik wil namelijk wat gaan bestellen
Fleurtje wordt dinsdag ingeslapen dus ik hoop dat er nog ergens foto's van haar zijn. Ik wil zoveel mogelijk foto's van haar hebben om af te laten drukken en gewoon om te hebben..
FemkeRoosje
Geplaatst: 25-05-12 19:35
Ah nee wat erg zeg.. Wat is er met haar aan de hand?
Ze heeft verschillende ouderdomskwaaltjes, staar aan der ogen en een hernia. Daar valt wel mee te leven maar der hart functioneert niet goed meer waardoor ze vocht in der buik krijgt en uiteindelijk stikt ze dan. Vochtafdrijvers werken niet, dat hebben we geprobeerd maar helaas. Verder is er niks aan te doen. Der lichaam is gewoon kapot..
Pff erg veel sterkte....en hond laten gaan is nooit, ik weet het. Maar een leven met pijn ook niet. Succes dinsdag...ps als je nog een andere hond hebt neem die ook mee. Hebben wij ook gedaan toen.