Maar als het goed is is dat wat er kán vallen droge sneeuw, dus als het goed is geen last van gladde wegen enzo Maarja, iedere sites zijn nog tegenstrijdig
rommulus
Voor mij hoeft de sneeuw niet zo Want dan is het een mini laagje en dat vind ik dan weer niet mooi dat is van dat halve vlekje hier en daar wat sneeuw werk .. Dan ook een dik pak maarja dan kan bijna niemand komen dus dan maar helemaal niks hahaha zolang we het zonnetje erbij hebben !
@ Claudia: Heb jij je aangemeld op die site waar jij dat reflectiescherm hebt besteld of ben je als gast verder gegaan ?
Maysie
Geplaatst: 02-02-12 01:15
Net jullie infomail gelezen en mag ik even complimentjes geven ! Wat netjes hebben jullie dat gedaan! Echt top !
peach2001
Geplaatst: 02-02-12 10:18
Weet of heeft iemand een auto te leen? De koppakking is lek en ik denk niet dat hij zaterdag al gemaakt is, het is een automaat dus ook niet sleepbaar naar garage namelijk. Het is mn pa's auto dus kan hem ook niet dwingen om hem vandaag op te laten halen en te laten maken, hij wil er zaterdag pas naar kijken...
Je kan het proberen bij een auto verhuur ? Als je vader handig is en hij gaat er zaterdag vroeg genoeg naar laten kijken is ie zaterdag al wel klaar denk ik Koppakkig is niet zo'n enorm ingewikkelde reparatie en als de onderdelen voorradig zijn ben je ook wel snel klaar