fienaaa schreef:Aninaaaaa !!!! Ga jij vanaf A'dam centraal?
Ik ga vanaf gouda met de intercity naar utrecht en dan stap ik daar over op de intercity naar amersfoort.
Ow ik zie net dat ik in een keer naar Amersfoort kan zonder over te stappen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jorinda__ schreef:esmir schreef:ow mooooi!!
oja dorine en ik gingen samen een potje janken!!
Nou dan doe ik gezellig mee, want ik ga al-tijd met mensen meejanken. En als er echt hard gejankt wordt, dan pink ik ook niet alleen een traantje weg, maar dan huil ik ook emmers vol tranenOok als ik niet goed weet waar het over gaat.
mairead schreef:Meiden: Yorinde is gedaan (en die had natuurlijk weer een snertzooi van dr stal gemaakt!) en ik ga om 10 uur met de bus naar Schiphol: ik neem gewoon extra de tijd. Ik heb nl ook geen idee waar ik dat kaartje van de Kruidvat moet laten stempelen...
![]()
Ik ga nu via Amsterdam, waar ik op perron 10B Sarafina ontmoet voor de 11:26 naar Amersfoort!
Heb d'r zin an!
__nina schreef:mairead schreef:Meiden: Yorinde is gedaan (en die had natuurlijk weer een snertzooi van dr stal gemaakt!) en ik ga om 10 uur met de bus naar Schiphol: ik neem gewoon extra de tijd. Ik heb nl ook geen idee waar ik dat kaartje van de Kruidvat moet laten stempelen...
![]()
Ik ga nu via Amsterdam, waar ik op perron 10B Sarafina ontmoet voor de 11:26 naar Amersfoort!
Heb d'r zin an!
Komen jullie niet toevallig langs gouda met de trein?