Clau1981 schreef:BA: je hebt mij al in alphen gezien afgelopen zomer. Toen was ik er ook bij....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nathalie schreef:Sorry maar ben ik nou de enigste die dit gezeur een beetje zat is?
Iedereen die mee wil gaat gewoon mee, vind iemand het minder leuk dan ga je diegene uit de weg?
Ik had er echt zin in maar moet heel eerlijk zeggen dat ik een beetje een vervelend gevoel heb elke keer als ik weer in dit topic lees.
We gaan er gewoon een gezellig dagje van maken en zoals ik eerder al zei, we zijn met zoveel, dat je iemand die je niet aardig vind ook gewoon uit de weg kunt gaan.
Daarbij moet ik heel eerlijk zeggen dat ik het ook een beetje raar vind dat er nu iemand mee gaat die we helemaal niet kennen? Ik vind het prima, maar zoals iemand eerder al zei vind ik het raar om over Sarona te gaan zeuren en iemand die we helemaal niet kennen wel te 'accepteren'.
XFiemoX schreef:daar lopen gewoon de apen los in ZOO is dat een probleem voor jou?
[***] schreef:|Even een ander onderwerpKlopt het dat er gewoon apen los in die dierentuin 'rondhangen'? Nee toch...