Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rayoow schreef:Aan mensen die foto's willen maken is nog te kort. Dus je bent van harte welkom!misschien kan ik regelen voor midden ragio dat ik prof camera mee kan voor foto's
Sodeletuut schreef:OkAls ik kom helpen (Noord) neem ik mijn spiegelreflex camera sowieso ook wel mee!
Edit: En ik heb ook nog wel een roze rijbroek maat 38 te leen.
kayacratzo schreef:Als je me je emailadres zou willen Pb-en stuur ik je de poster op zodra deze klaar is. Deze mag je dan (heel graagAls alles zeker is, kunnen jullie me dan flyers sturen oid?
Ik ken behoorlijk wat (paarden)mensen die hier, ik zal aan mijn vader vragen of hij op zn werk
hier ook wat mee kan, en aan mijn moeder, mijn oom heeft een eigen bedrijf, ik zal hem ook vragen,
en mijn pensionstalling, ik kan vriendinnen vragen om op hun stalling flyers uit te delen en mee te doen.
Wij zullen dan waarschijnlijk mee doen in Drenthe, das het dichtstbijzijnde.
Is dat iets?
Jorinda__ schreef:Dat zou inderdaad kunnen, dus misschien moeten we het alleen in de manen toestaan.Sabin_e schreef:Een roze lint in de manen is een super idee!! Voor alle paarden waarbij dit mogelijk is in de manen, en anders ook in de staart. Maargoed, hoe meer roze hoe beter natuurlijk
Kan verwarrend werken met het bekende rode lintje in de staart