Leuk! Nu moeten we nog even zeker weten wie brengt en haalt. Sowieso kan mijn vader brengen. We hadden het al wel geregeld, maar moeten het nu nog even goed regelen.
Mijn vader kan waarschijnlijk mij brengen en halen.. Ik heb nog geen "ja" of "nee" gehoord Maar ik denk dat hij het wel wil doen Evt kunnen er nog 3 op de achterbank, mochten we ergens langs komen.
Lalee_
Geplaatst: 07-03-11 21:08
Nooor_ schreef:
Ik reed met jou mee Fee terug rijd ik met de trein =)
Mijn moeder brengt me, heen en terug, en Ilona zou met mij meerijden vanaf Leeuwarden station? Gaat zij überhaupt nog wel mee ? En wie zouden er nog meer met mij meerijden evt?
Euhm Janine, maar dit weten we al wel hoor. Dat staat hier boven nog.
ilonatjuuh
Geplaatst: 08-03-11 21:50
EEn beetje poedersuiker maar ik kan heel misschien niet mee me moeder is 7 april jarig en we gaan 8 april vanwege haar verjaardag waarschijnlijk een weekend naar center parks. Het staat alleen nog niet vast.
Had eerst toestemming van haar maar had geen rekenin met haar verjaardag gehouden ;$
Fee_
Geplaatst: 08-03-11 21:51
Uhm Ilona, ik zou even terug lezen als ik jou was..
Ilona, vind je het zelf niet een beetje raar dat je nooit komt en als wij een meeting bespreken je wel mee wil?
Ik heb een smsje gekregen van m'n vader.. Ik weet alleen niet wat ik ervan moet denken Er staat in dat dat wel moet gaan lukken. Moet ik dat als een 'ja' beschouwen??