Hihi, ik zou niet durven om een opmerking te maken........ ga morgen de foto's kopieëren naar mijn pc.Vond het trouwens ook bere gezelli.
Leuke foto's Kristel! "Ik heb er niet zoveel", nou, ik vind 67 ook al best wel veel. Vond het ook heel leuk!!
http://www.dropshots.com/Shalimar#date/ ... 3/10:53:03 Ze zijn niet geweldig, sommige onscherp en foute trek en pluk momenten maar jullie weten allemaal dat het echt om letterlijke halve seconden gaat en we reden allemaal voor het eerst op deze paarden en dus wisten we de knopjes niet gelijk te vinden. Filmpje van Jo komt ook nog online.
Ik vind ze super Wel confronterend, maar ik kies gewoon de mooiste uit Wie hadden er nog meer foto's?
Waaaauuuww leeeukee foto's!!!!!!!! WIl van een paar van bellatrix heeeel graag de originele. maar hebben we het nog over.Sunrise19 vind de foto's ook leuk! ben nu bij haar.iedereen bedankt voor de leuke dag!
[WN-ITP] Freestyle Reining, SWRN SummershowTopic met Ed op het trekpaard in verkleerdkleren. Jo, als je weer op msn bent zal ik ze doorsturen. En ik vond het ook gezellig!