eeh, wie is uw aanhangselin laura? ik heb ook een aanhangsel trouwens, L, beste vriendin, die ook zou passeren, Sofiehavan, Femke en Talitha hebben die al gezien tenminste als ik buiten mag met da rotweer met de auto..
tuurlijk mag ze mee dan kan ze tegen mijn beste vriendin die niet van paardenmensen moet weten praten haha (ow en nu ga ik femke op mijn dak krijgen: maar ik vind da dus beu én schaamtelijk én uit schrik voor meelezers om te vermelden dak under ken via Bokt, ik zeg gewoon vaag 'via de paarden' altijd )
ik wil A. nog meekrijgen stiekem... (hoewel ik hem vandaag dus gesmsd heb dat hij mij tijdje met rust moet laten, wat hij precies nog doet ook, oliebol e mannen snappen ons niet e )
aja tegen mijn ouders en mijn zus ook ze maar R, een vriendin van mij en helena, weet da dus wel, en die poefte da er zo es uit, en L keek echt raar toen rap over iets anders begonnen. Hoop dat ze de indruk had dat 'bokt' een voorwerp was da we bij de paarden gebruiken ofzo
zeg ladies, hoe spreken we dan af? Want hij blijft mijn opdracht volhouden en da maakt dus dat ik geen aanhangsel heb e
SofieHavan
Geplaatst: 17-12-09 22:37
Mij maakt het niet uit, als't echt sneeuwt ga ik wel niet komen vrees ik Misschien dat ik mijn aanhangsel ook mee kan krijgen, maar ik vrees ervoor... Al zou het wel eens fijn zijn! Laat maar weten hé!
Ik kan om 20u daar normaal wel zijn, als het niet te veel sneeuwt want heb geen zin om een auto van mijn ouders hun werk in de prak te rijden oja, en ik probeer die Mara mee te sleuren
rond 20u ergens op makkelijke plek aan de kerstmarkt, wie is er al geweest en weet dus makkelijke plek zijn? (liefst in de buurt van den drank e, zodat we op een gezellige manier op de laatkomers kunnen wachten )
euhm, aan den drank zelf? neen, ik kan mij de kerstmarkt zelf niet goed voorstellen, maar heb wel al 2x aan de schaatspiste gestaan, hebt daar zo diene bar aan de korte zijde van de schaatspiste, en als ge daar met uw rug naar toe staat is er links ne trap die er op uitkomt... daar anders? 'k weet niet eh mij is't gelijk... dus 8u staan jullie daar eh?!
gohja, ik zal er om 8u wel al zijn, hopelijk mét talitha want alleen is ook maar alleen dan nuja, 'k ga mij dan ook wel eens mogen beginnen douchen als ik da wil halen precies
ik ben ook nog maar net thuis, voor 21u geraak ik er niet. moet nog uurtje leren want ze zijn kwaad anders ben morgen ook al weer weg haha. zal smsen waar jullie dan zitten en dan komen we af