Greek schreef:Jo, kan het wel met je moeder?Komt dat goed uit? gaat wel lukken hoor we hebben het er gister nog overgehad
IGiveHugs schreef:Greek schreef:Huh tosti's? Is dat lekker met meenemen? Tosti-ijzer mee Hhahahahahahhahahhaha Gezellig Kan dat ook in de trein?
IGiveHugs schreef:Greek schreef:Huh tosti's? Is dat lekker met meenemen? Tosti-ijzer mee Mag ik dan mn eigen tosti maken? meestal als anderen ze maken vind ik t niet lekker haha
Greek schreef:IGiveHugs schreef:Tosti-ijzer mee Hhahahahahahhahahhaha Gezellig Kan dat ook in de trein? Als jij een stopcontact hebt
Greek schreef:Ik weet niet eens hoe je een tosti moet maken, heb zowat nooit tosti's op Ik kan dat met mijn ogen dicht ahahha
jilinda schreef:ik heb hier ook een tosti-ijzer oehomgals lau en ik nou brood, kaas, ham en evt tostiquick(of hoe dat spul ook mag heten, lekker ) meenemen?
Ik heb altijd tosti's op van mn oma, maar daar zitten geen draden aan en alles is heel knapperig en alleen zulke tosti's lust ik
Rachel_Chap schreef:Ik heb altijd tosti's op van mn oma, maar daar zitten geen draden aan en alles is heel knapperig en alleen zulke tosti's lust ik pffff moeilijk kind
IGiveHugs schreef:Rachel_Chap schreef:Ik heb altijd tosti's op van mn oma, maar daar zitten geen draden aan en alles is heel knapperig en alleen zulke tosti's lust ik pffff moeilijk kind Ja weet ik erg hea?
IGiveHugs schreef:Liesj1998 schreef:Tostiquick ? [ Afbeelding ]Ken je dat? Nee, ik vind t er vies uitzien haha. Ik heb gewoon curry .IK HEB 10 KEER OP VERSTUREN MOETEN KLIKKEN, JULLIE banketstaaf TE VEEL .
Liesj1998 schreef:IGiveHugs schreef:[ Afbeelding ]Ken je dat? Nee, ik vind t er vies uitzien haha. Ik heb gewoon curry .het is wat anders dan curry en mayo en ketchup enzo geen saus