Ik ben al zoooo blij met mijn 2 foto's Iedereen die ik ken, heb ik zo ongeveer al verplicht om te kijken
Die Jack en Luuk waren wel gaaf zeg! Was dat trouwens nog gelukt met die kar door het zand?
MadelonSunny
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-12 22:36
Jaa ze waren echt heel stoer! Ze zijn niet in het echt mulle zand met de kar geweest maar het is allemaal goed gegaan Alle fotografen hebben een rondje op Luuk gemaakt, dat was echt een toffe afsluiter!
Greco Bolero
Laatst bijgewerkt door MadelonSunny op 05-05-12 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Touwtjes wegwerken doe ik even niet... Alleen op verzoek, voor portfolio of voor nabestellingen. Ben bang dat ik anders veel te lang over mijn foto's zal gaan doen.
Ik wou deze in mn portfolio stoppen anders had ik het ook niet gedaan Morgen ofso maar even opnieuw doen. Hmm, het is wel heel erg, ik wissel 'm voor die met touw
Ben nu bezig met m'n foto's. Voordeel van niet te veel foto's maken (lees: 600 ) is dat ik er ook niet ontzettend veel uit hoef te zoeken... Maar pff, wat een werk
Photobucket doet het momenteel niet dus ik stop ermee voor vandaag. Ik kan ook geen pc meer zien Morgen komen sowieso nog een foto van Hincapie, Dinky en Dietour
Bagheera_206
Geplaatst: 05-05-12 23:32
@Irene: De keuze is reuze! Ook met 600 foto's. Haha! Maar het scheelt idd wel als je minder foto's hebt genomen.
@Madelon: Dank je! Jij doet altijd je foto's met Photobucket? Stom dat het niet meer werkt. Ik doe het eigenlijk altijd met Google+ wat vroegâh Picasa was. Dan heb ik al mijn foto's bij elkaar en staan ook nog eens in de gallery van mijn mobiel.
Ja, stimmt... Nee, morgen weer een shoot dus moet alles vandaag afkrijgen (of een deel morgen als je na 12u al morgen noemt..) anders loop ik achter op schema
Oh en overigens bewerk ik niets na behalve dat ik lightroom een mooi tekstje op m'n foto's laat zetten en ze laat verkleinen. Zit te twijfelen over de touwtjes..
@Irene: Ik zou nu ook graag alles willen doen, maar dat trek ik geloof ik even niet. Even kijken of ik nog 2 Hinc-foto's kan doen en dan gauw naar bed. Touwtjes moeten dan maar even wachten...
Ben nu bezig met m'n foto's. Voordeel van niet te veel foto's maken (lees: 600 ) is dat ik er ook niet ontzettend veel uit hoef te zoeken... Maar pff, wat een werk
Jeetje 600 is niet veel? Hoeveel hebben de andere fotografen gemiddeld? Het lijkt mij echt gigantisch veel werk!
Durf de mijne bijna niet meer te laten zien met al dat schoon wat hier voorbij komt... Gelukkig lijkt het op deze foto alsof we zon hebben gehad (de schaduwen moet je er maar bij denken..)
Suzanne_J
Geplaatst: 05-05-12 23:57
Wow, ben ik even blij dat ik geen fotograaf ben Ik ga zo ook maar eens slapen, want morgen mag Dietour mee op wedstrijd, het arme paard
Edit: Woooow die foto is prachtig van Dietour Ik ben er mega blij mee
Mooizo Ga m'n logo nog even aanpassen zie ik hier, brr. Ik verwacht dat het een simpel tekstje gaat worden deze keer..
Bagheera_206
Geplaatst: 06-05-12 00:04
@Irene: Nou dat valt toch ook allemaal reuzemee? Die van jou is ook mooi hoor! Jij bent dus Dearest Photographs. Heb je watermerk wel eens vaker op foto's hier op Bokt voorbij zien komen.
@Suzanne: Slaap lekker! Succes morgen!
Even nog paar foto's van Hinc en dan ga ik ook gauw slapen! Slaap lekker allemaal!
sMieke
Geplaatst: 06-05-12 00:05
mijn nichtje (van de ardenners) kan hier nog niet reageren ivm de 25 posts. maar ze is super blij met de fotos!!