Whajoow, mijn merrie haar uier ontploft bijna. Mag hopen dat ze het nog even uitstelt
Movement
Geplaatst: 31-03-12 18:41
Wist niet dat je merrie een veulen zou krijgen. Nog even ophouden tot morgen avond xD
Milan_lover
Geplaatst: 31-03-12 19:06
_Bitje_ schreef:
Nee is goed, ik haal gewoon even het bitje van mijn hoofdstel af
Hoe laat zal ik er morgenochtend dan zijn trouwens?
_Bitje_
Geplaatst: 31-03-12 19:13
Milan_lover schreef:
_Bitje_ schreef:
Nee is goed, ik haal gewoon even het bitje van mijn hoofdstel af
Hoe laat zal ik er morgenochtend dan zijn trouwens?
Ik ben er ongeveer 10 uur misschien iets eerder Dan heb ik alle tijd om ze klaar te maken en evt de knotjes van Nynke die er half uit hangen overnieuw te doen . Half 11 Moet je er toch verplicht zijn ?
En ik geloof dat het probleem dan opgelost is ook maar op die ochtend kan nu toch nog een reserver?
Ik heb morgenvroeg nog een afspraak dus daardoor kon ik niet in de ochtend. Ondertussen staat Reem gewassen en van de voorbereidende make-up voorzien op stal, en zijn er op het bij elkaar pakken van de spullen klaar voor.
_Bitje_
Geplaatst: 31-03-12 21:42
Ook beau en nynke staan schoon in hun stalletje, in de hoop dat ze dat ook blijven tot morgen vroeg En hopelijk laat nynke haar knotjes heel, heb niet zo veel zin om dat nog om 7 uur sochtends te doen morgen
En duimen voor prachtig weer morgen, heb er al helemaal zin in
Mijn palomino staat met hood, fleece en winterdeken schoon op stal, de zilverappel is gelukkig goed schoon dus die was ik morgen nog even een paar plekjes.
mijn pown is er ook zo goed als klaar voor! Beentjes en hoofd weer opgeschoren. Morg vieze plekken nog weg douchen. Manen laat ik Maar gewoon wild los. Was weer lekker dagje, merrie van vriendin van mij die laatst ook mee verhuist is, kreeg eind van de middag ineens een koliek aanval. Dus archy klaar maken duurde nog wat langer. Morgen de laarzen nog even poetsen en dan heb ik alles klaar voor zover ik Weet. Heb er echt super veel zin in!