Ik vind een paard met makeup maar nep... Dan is het voor mijn gevoel niet natuurlijk meer...
joyce_fury
Geplaatst: 31-01-12 20:05
Gelukkig hoef ik die van mij niet te wassen, hij ligt nooit in zijn poep en buiten rolt hij ook nooit dus hij is gewoon schoon. Alleen zijn staart even uitpluizen en goed borstelen en klaar is meneer
Maysie
Geplaatst: 31-01-12 20:08
Ik vind het wel mooi hoor vooral bij arabs of friesjes. Mooie accenten leg je dan ! Zonder is ook mooi maar een beetje make up is niet erg . "opmaken" hoef je niet perse veel te doen, je kunt het ook doen dat je het zo goed als bijna niet ziet .
MarianneV
Geplaatst: 31-01-12 20:12
Ik heb het eens gehad bij Amha's Niet dat ik het lelijk vond, maar ik hou gewoon meer van puur natuur...
Als je het natuurlijk aanbrengt is het wel mooi Ik heb bv van dat shine, een waterig soort vaseline waarmee ogen en mond kunt laten opvallen/glimmen. Voor de grap, zoals verkleed wedstrijd rijden of ringsteken heb ik ook nog glitter hoeflak
Oh god dat hebben de kids bij ons op stal als ze dan bixie rijden glitteren die pony's je tegemoet hahahah! Zo leuk om te zien. Bij schimmels een heeeel klein beetje in de staart vind ik wel mooi als de zon er op komt lijkt de staart dan nog witter
Hoeveel paarden heb je nu dan Faline ?
Faline
Geplaatst: 31-01-12 22:12
3 en 3 halve Goldy, Champie en Bailey, 2 veulens op komst (dus die tellen we als halve ) en Valki is van mij en mn zus samen.
Geplaatst: 31-01-12 22:16
Ik heb sil nog nooit opgemaakt (afgezien van mijn gewillige stoepkrijt ) Gaat ook niet gebeuren denk ik, hoogstens een witte spuitbus er over heen op de gelige plekken maar dat zou voor mij echt een grens zijn
Tenzij ik hem ga special painten (ik loop al heel lang met een idee in mijn hoofd mocht ik ooit freestyle reining gaan doen )
Laatst bijgewerkt door rommulus op 31-01-12 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat mijn betreft ook, warm aankleden en hop Is (hier) ook helemaal niet glad ofzo, vanmorgen ook niet.
mara1
Geplaatst: 01-02-12 17:26
hey allemaal! sorry dat ik even niet meer heb rereageerd, er is voor een kleine 2 weken veulentje geboren waarbij nogal wat kopzorgen waren, maar meneer doet het gelukkig nu helemaal goed! Natürlig heb ik wel meegelezen, ik hoop maar dat het weer zo blijft en we het weekend geen overdaad aan sneeuw buien gaan krijgen.. iemand enig idee hoe het weer er voor staat voor t weekend? Als t net zo wordt als vandaag doe ik het ervoor!