Zo, ik ben ook weer even bijgekomen en heb eindelijk tijd om te reageren, jullie zijn allemaal een stukje sneller
Wat was het een heerlijke dag en wat hebben wij ontzéttend geluk gehad met het weer, zeg! Al die gekke weersvoorspellingen van te voren ook, en uiteindelijk zelfs nog kunnen genieten van een zonnetje. 
Ik vond het een ontzettend leuke groep, goed georganiseerd door Marinke en prachtige modellen. Leuk ook dat er nog spontaan een extra 'wedstrijd' op touw werd gezet door de eigenaren van Angus wat betreft de (voor hun) mooiste foto van hun prachtige Golden Retriever
Te zien aan de mooie foto's die er al zo snel geplaatst zijn gaat het kiezen niet makkelijk worden 
Zwenneke, jij bent snel geweest met de groepsfoto zeg
Hij is leuk geworden hoor. Jammer dat we de middaggroep met z'n allen vergeten zijn, maar tegen het einde aan verliep het natuurlijk ook wat chaotisch met fotografen en modellen wat verspreid over de locatie, dus ach.
Wat betreft de workshop, ik geloof dat ik uiteindelijk wel redelijk tevreden was. Het was natuurlijk soms een beetje chaotisch, vooral de uitleg in de ochtend, omdat we wat uitliepen in het begin en daardoor enorm door de tekst heen moesten racen. Oké, en ik was natuurlijk bloednerveus
De niveauverschillen binnen de groep maakten het dan ook niet makkelijk om overal dieper op in te kunnen gaan. Ik heb tijdens het fotograferen zelf wel geprobeerd bij iedereen die daarvoor open stond ook wat mee te kijken, tips te geven en vragen te beantwoorden of gewoon ervaringen en meningen te delen, afhankelijk van iedereens niveau natuurlijk
Dat werkte geloof ik toch het fijnst voor de meesten. Ik ben blij om al van een paar mensen zulke leuke reacties te lezen, gelukkig maar dat er in ieder geval een paar van jullie wat aan hebben gehad
Hopelijk geldt het ook voor meer mensen dat ze wat van de tips of het uitwisselen van ideeën toch nog wat hebben opgestoken. Verder valt alles natuurlijk nog wat uitgebreider na te lezen in de reader, dus nouja. Al met al hopelijk een redelijk 'compleet' plaatje, het zij niet voor ieder niveau even 'vernieuwend', maar dat is niet gek
Ik denk dat dit een leuke opzet was voor veel mensen, en voor zowel mij als Marinke ook erg leerzaam om eens gedaan te hebben!