Jeetje meiden wat snel zijn jullie al!! Feline en Roos zie echt pracht platen van jullie voorbij komen super goed!! Ik begin er morgen pas aan nu ben ik echt op
Stal_Fiore
Geplaatst: 30-10-11 01:41
Zo ik kom ney thuis van het pink ribbon concert in valkenburg.
Jeetje wat een hoop mooie foto's! Ik pak zo mijn boel bij elkaar en ga lekker bij mijn schoonouders alles uitzoeken. Terwijl mijn vriend de schutting gaat plaatsen
goedemorgen dames... wat was `t gisteren een gave dag... zou ik iedere week wel willen...hihihi we hadden gisterenavond nog een kinderfeestje met de shets dus was gesloopt... lekker op tijd naar bed gegaan... en ja nu als eerst kijken naar de resultaten... en wat zijn die GAAAAAAAAAAAF zeg... vind ze allemaal leuk maar vooral bijzonder...dat de foto`s zo sprekend kunnen zijn... nog een dikke pluim voor de organisatie...top meiden en alle fotograven super bedankt... aan de fotograven mocht je mijn foto`s willen gebruiken voor dingen geef ik bij deze toestemming (maar vind `t wel leuk om te weten waar je ze zet...) nu topic meelezen vandaag want er zal nog een hoop bijkomen denk...
Wat een gave plaatjes komen er al voorbij Dat meisje met de witte shet,wat een mooi koppel zijn die.. Ontzettend lief!! Volgende keer ga ik graag mee !!