Ik hoor net van mijn vader dat hij dus NIET kan in dat weekend dat ik speciaal voor hem had vrijgehouden (27/28 augustus) want hij had zich al ergens voor ingeschreven en betaald.
En mijn enige andere vrije weekend kan hij ook niet...
Dus onze opties waren het weekend van 19-21 augustus, of het eerste weekend van september en in september heb ik eigenlijk familiedag.
Kunnen jullie nu ECHT niet op zondagen, want ik heb dus eigenlijk helemaal geen zaterdagen meer vrij, of zeggen jullie van we geven het op, dan maar zonder Nem (want dat mocht van mij al lang ) en laten jullie het zo?
PS. Ja het is vrij belangrijk voor mij dat ik een weekendje met mijn vader weg kan want ik zie hem al zo weinig.
Ja ik maak het mezelf ook moeilijk, ik vind het echt verschrikkelijk dat het zo moet lopen maar ik had dan ook allang gezegd dat jullie dan maar zonder mij moesten gaan... en dat willen jullie niet. (Ik vind het wel heeeeeel lief dat jullie dat niet willen!)
Tja ik hoorde dat sommige mensen liever niet op zondag willen maar als we de tijden een beetje goed plannen hoef je niet laat thuis te zijn. Behalve Froukje misschien maar die heeft vakantie.
Niet stil worden.. Tis gewoon zo! Maar dnek dat we nog even een week moeten wachten.. Lidia is druk met verhuizen op het werk, die geeft dus geen antwoord gok ik..