Lieve meiden, ik hou nog even een slag om de arm. Ik ben net terug van een weekend Horse Event en ik ben enorm moe. Komend weekend ben ik ook de hele tijd aan het rennen en vliegen dus ik moet even kijken of ik het red om dan weer een weekend onderweg te zijn.
Ik ben wel bij hoor, alleen nog steeds geen internet in mijn nieuwe huis...gggrrrr
Steef, ik ga na het werk pas rijden, ben rond half 6 thuis denk ik. Spullen staan dan al klaar en is Djon zijn weekend dus ff gedag zeggen tegen Quin en ik eet dan onderweg. Voor mij is via de A16 het handigst. Je kan wel naar mij toe komen? Ik neem wrs djon zijn auto mee ( vd zaak dus gratis benzine! ) dus dan kunnen we gezellig samen verder tuffen en nog ff mac-en oid onderweg.
Ik zie nu heel veel brood voorbij komen en wc rollen. Is het niet handig om diegenen die WEL avondeten vrijdagavond dat zelf meenemen of in overleg? Ik neem dan wel wat mee voor de vrijdagavond borrel en zaterdagochtend kunnen we dan met een lijst die we vrijdags opmaken toch boodschappen doen? Of denk ik te lastig....
Tjeetje is lust wel worstenbrood hoor! Enne Irma Bosche bollen zijn altijd goed!! hahaha
Moeten we niet even een duidelijk lijstje hebben wie wanneer komt? (Bedenk me net dat ik het zelf nog niet weten, even overleggen met hubbie wanneer die thuis is op vrijdag. )
Ja ik negeer al die lijstjes. Ik kan alleen nog maar denken aan niks te eten en bakken vol pleepapier.
Ok voor de vrijdaggangers: Saskia de broodjes en fris Moo een blik soep en wijn plien een blik soep en wat je leker vindt Irma weet ik veel, ohja bossche bollen Suus kaas en nog meer wijn Wie kwam er nog meer? Ham
Verder potten we op zaterdag en gaan een paar mensen naar de gall en gaal. En ohja naar de supermarkt. En ik neem aan dat uit de pot ook de bossche bollen en worsternbroodjes betaalt worden?