Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nathazzz schreef:Hilda79 schreef:@ Nathazzzz Nee dat vind ik nou weer niet raar. Sarona heeft een verleden in ons topic die velen als zeer onprettig hebben ervaren en nog ervaren door het nu wel mee willen gaan naar een meeting. De vriendin van Sandra is voor iedereen een onbekende. Waarbij je dus nog geen mening of wat dan ook hebt. Bij Sarona heeft wel iedereen een mening en gevoel.
Dat snap ik Hilda, maar in principe is het een besloten meeting, dus niet voor iemand van buiten ons topic! Nu maakt het mij niet uit dat er een vriendin van Sandra mee gaat, maar we willen Sarona niet mee hebben omdat ze niet bij onze groep hoort en dan mag de vriendin van Sandra zonder enige binding aan ons topic mee!
Uiteindelijk gaan ze alletwee mee, en maakt t ook niet meer uit! Maar vind t wel een beetje 'meten met 2 maten', snap je me? Ik weet niet hoe ik het anders duidelijker neer zou kunnen zetten!
leandrotje schreef:leandrotje schreef:1. Sanne
2. Chloe en Roan
3. Nathalie en Yasemin
4. Mandy en Max
5. Yvonne.....
6. Nathasja
7. Antoinette en scott 2 kaartjes
8. Helena en Jayden
9. Stephanie en Tess
10.Saskia en Julian
11. Salsa
12. Angelique en tessa
13. Levine en Nadia
14. sandra en sven met vriendin 2 kaartjes
15. Sinelia
16. janine
17. Milka en hannah
18. jannie86
19. francis en tessa
20. sarona (denise)
21. jantine en sem (tientjeh)
22. Wythlove
misschien:
23. armaris
24. Kim en Devin
inderdaad een hele administratie, maar dat komt wel goed
Sinelia schreef:jannie86 schreef:Sinelia, ging jij nu ook mee
ja, ik ga ook mee... en mijn echte naam is Yvonne, klinkt zo raar als iedereen mij aanspreekt met de naam van mijn paard..
leandrotje schreef:moeten we even kijken hoe we dat gaan doen.
opzich kan ik yvonne wel meenemen tot ergens waar jij langs komt jannie.
of we spreken allemaal af bij steph en dan gaat yvonne bij jannie in de auto verder.
dus dat ik yvonne ophaal, ik met haar naar steph rijdt, jannie ook naar steph komt en dan daar in de goede auto en dan naar arnhem.
ik kan ook met jannie afspreken bij hoogeveen en daar yvonne al in de auto droppen bij jannie en zelf doorrijden naar steph, want het is wel een heel stuk om, dan hoeft jannie niet om te rijden, moet ze alleen wel wachten in arnhem, hahaha