Kunnen de mensen zonder paard niet gaan helpen als vrijwillegers ofzo?? Degenen die ehbo-diploma hebben op ehbo posten gaan staan, anderen mensen helpen met pauzes of iets...
FloMax
Geplaatst: 27-12-10 22:46
Wat is nou eigenlijk de planning van t hele gebeuren om maar zo te zeggen
(Sorry als ik iets stoms vraag, heb niet alle 52 pagina's bekeken zoals eerder vermeld, hoop toch op een antwoord)
das bedoeld voor de organisatie, staat ook niet in wat er verstaan word onder zo'n rit(Ik zie alleen iets over endurance, maar dat vind ik niet echt duidelijk)
Het is de bedoeling dat heel veel mensen samen een buitenrit gaan rijden. Die betalen inschrijfgeld dat dan naar Pink ribbon gaat. Deze rit wordt gehouden op 3 locaties Noord, midden en zuid
Als je het niet snapt, zal je toch even een deel van het topic moeten lezen. De OP is al erg uitgebreid naar mijn idee
xx_denise_xx
Geplaatst: 27-12-10 23:29
misschien een leuk idee om winkels te vragen om een sponsering en dan kunnen jullie misschien met gesponserde dekjes o.i.d. rijden. misschien een raar idee hoor
misschien een leuk idee om winkels te vragen om een sponsering en dan kunnen jullie misschien met gesponserde dekjes o.i.d. rijden. misschien een raar idee hoor
Het zou super zijn als je die Sponsor zou willen vragen DmNqUe!!
manex
Geplaatst: 28-12-10 12:27
Stel dat we al sponsors kunnen vinden, moeten we dan niet proberen om die zoveel mogelijk gewoon geld te laten doneren? Hoe meer geld we ophalen hoe beter toch?
Er werd hier al geopperd dat we allemaal met hetzelfde dekje zouden kunnen rijden, maar als het meezit rijden we met een paar 100 ruiters. Dat zijn nogal wat dekjes.
Kunnen we niet gewoon allemaal een Pink Ribbon in de manen van ons paard knopen? Lijkt mij duidelijk zat.
Een roze lint in de manen is een super idee!! Voor alle paarden waarbij dit mogelijk is in de manen, en anders ook in de staart. Maargoed, hoe meer roze hoe beter natuurlijk
nou de sponsor ( waar ons pap werkt ) is beddinghouse. verkoopt beddengoed en bedden etc etc. denk haast wel 100% zeker dat ze mee willen werken die vinden dat oko een heel mooi doel.
Poiuytrewq
Geplaatst: 28-12-10 12:43
Ik heb nog wel een roze joggingbroek en roze shirts