Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Twilight1 schreef:ik durf niet te bellen haha ben echt een schijterd en is het nou zeker dat die 11 mee gaan die zeiden dat ze meegingen dan?
ik geloof dat de vraag was aan hun omdat we met zijn 11en zijn of we dan toch naar het strand mogen.
Gowlan schreef:Twilight1 schreef:ik durf niet te bellen haha ben echt een schijterd en is het nou zeker dat die 11 mee gaan die zeiden dat ze meegingen dan?
ik geloof dat de vraag was aan hun omdat we met zijn 11en zijn of we dan toch naar het strand mogen.
ja ik zou meegaan als het voor vandaag geregeld zou zijn.
maar snap niet waarom die moeite niet echt word gedaan aangezien ik het op mijn werk ook moet regelen!
Gowlan schreef:Twilight1 schreef:ik durf niet te bellen haha ben echt een schijterd en is het nou zeker dat die 11 mee gaan die zeiden dat ze meegingen dan?
ja ik zou meegaan als het voor vandaag geregeld zou zijn.
maar snap niet waarom die moeite niet echt word gedaan aangezien ik het op mijn werk ook moet regelen!
UMayDream schreef:UMayDream schreef:JIEHOE GEBELT EN HET MAG
Die strandrit dus he11 personen, van 1 tot 3, daarna friet eten. Om half 1 melden boven in de kantine, dan krijgen we daar te horen op welke paarden we gaan. Ee moeten zelf opzadelen
![]()
HET MAG HET MAG HET MAG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()