ik ben nu net in huis En hebben jullie mijn mooie paard gezien Ik was echt in de zevende hemel
Nessa
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-09 23:40
Lontje schreef:
Ik heb ook wel een foto van mezelf op het paard ... nou ja zoiets
kont van mijn paard
Ik ben er overigens bijna vanaf gevallen. We kwamen bij een kruising fietspad en veel bosjes. Je kon nauwelijks wat zien. De begeleider ging door, dus ik dacht, het kan, ik ook door. Kwamen er fietsers aan, mijn paardje onwijs schrikken en gek wegspringen, en daar lag ik BIJNA
Verder de eerste galop was echt SNEL Ik me paardje inhouden, maar dat wilde ie niet Later ging hij gelukkig rustiger, haha
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Geplaatst: 05-07-09 23:54
Lin ook weer heel thuis
Mireille ook en Ellen slaapt daar
Oh... de eerste pijntjes zijn al flink voelbaar zitbeenknobbels en waar de gespen van de beugels zaten... dat is nog net niet blauw maar ik vrees met grote vrezen Heb daar nu net gelijk tantum op gesmeerd in de hoop dat dat het een beetje tegenhoudt.
Ja dat zit er niet anders op. Echt wel balen... Mireille heeft echt geraced naar Utrecht. Ik samen met Ellen rennen naar de trein... Maar helaas. Echt zo rot... Daarna terug gelopen naar Mireille, en vervolgens moest ik me haasten om niet de trein te missen
Van mij mogen de foto's ook wel online hoor. Ik schaam me niet zo snel voor mezelf
lindatje
Geplaatst: 06-07-09 00:03
Ik heb mijn vriend nu aan de telefoon en hij wil Ellen ook wel de grens over brengen, zodat het haar wat minder kost... Alleen hij moet morgen ook werken (in Eindhoven)
ben me spullen aan het uitpakken, en mijn chaps zijn zwart
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Geplaatst: 06-07-09 00:16
Tegen jou Lin (datje )
Hebben jullie ook zo'n dorst? had al 2 glazen cola nog gedronken toen jullie weg waren en inmiddels overgestapt op het water Was ff spitsuur toen jullie weg waren. Zag toen pas dat Fenna eigenlijk even snel in bad moest haren wassen enzo, beestenspul eten gegeven, boel geruimd, even zitten (lees: wachten tot Fenna sliep ) en toen kon ik eindelijk onder de douche
ja heb echt onwijs veel zitten drinken Heb ook in de trein presentatie geoefend, morgen oefen-presentatie. En ja, ik praatte hardop, wel zachtjes
lindatje
Geplaatst: 06-07-09 00:20
Ik heb idd geen nummer van Ellen
Haha Lin, bij mij was ook alles zwart
Ik ga maar eens slapen, het is een heftige dag geweest Truste!
*Ziet het berichtje van Lon* Ik denk om eerlijk te zijn dat het niet heel veel uit maakt als ik er over na denk, want mijn vriend moet ook tot 5 uur werken, net als Mireille. Eerder dan 5 uur kan mijn vriend haar niet weg brengen Voor die tijd ben ik iig nog wel even op bokt, mocht hij dan nog wat kunnen betekenen lees ik het wel
Was jouw water ook zo lekker zwart? Ik spoelde een halve zandbak van me af
Laatst bijgewerkt door lindatje op 06-07-09 00:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vind het wel een ontzettend leuke meid hoor Ze heeft een heerlijk ondeugend hoofd
Lontje
Geplaatst: 06-07-09 00:23
wat was ze hyper ineens hè met dat heen en weer geren. Fenna is echt een lief meiske Ze had er alleen heel veel moeite mee dat het bedtijd was dus dat was even dikke tranen. Eenmaal in bed was ze vrij snel stil. Toen jullie weg waren moest ik al jullie namen even noemen en ze stond heel verbaasd te kijken dat er 2 mensen Linda konden heten ('waarom dan mama' )
water was behoorlijk zwart geloof dat mijn neus nog wel halfvol met stof zit
Ik zit nog even tot rust te komen Tas voor morgen staat ook al klaar en ik verwacht dat ik zo eerst nog even wat water 'weg moet brengen' Ook zonde eigenlijk.. je giet het erin en het is er ook zo weer uit