Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mii_jessy schreef:maar er is dus een klein weitje waar jessy eventueel op zou kunnen ?
biancailona schreef:mii_jessy schreef:maar er is dus een klein weitje waar jessy eventueel op zou kunnen ?
waar je bij bent zelf een oefen stukje, daarnaast de parkeerplaats, als we eten en snachts gaan de paarden op stal.
Weide zijn voor eigen paarden.
biancailona schreef:tijdens eten op stal, als je erbij bent, kun je hem in een oefenweitje zettenmaar niet tijdens eten, stel dat er iets gebeurt.
na de rit, hebben we waarschijnlijk tijd over, kun je hem laten grazen, dan eten op stal, en na eten, kun je laten grazen![]()
maar niet in de wei, maar de parkeerterrrein is een grasveld, genoeg gras in de buurt
biancailona schreef:o, ja dat geld voor iedereen, denk je dat er iemand extra komt eten, pb mij erover, dit ivm de reservering van de aantal mensen op zaterdag.
biancailona schreef:o0eefje0o schreef:ik weet niet hoe laura het doet met het rijden met de trailer. als zij zelf rijdt heb ik geen plaats maar als haar vriend rijdt moet ik er met de auto achter aan en heb ik dus plaats zat om mee te rijden vanuit hier. wij slapen gewoon thuis dus... voor mensen met vervoer probleem. pb laura of zij rijd of haar vriend...
de paarden gingen met laura terug, daarvoor is geen stal gereserveerd, zie eerder bericht in het topic van haar zelf.
Tass schreef:Naalt als het kan ga ik met jullie mee
Word blondie opgehaad bij diddle
Blondie slaapt op stal daar, want het word me iets te gek om heen en weer te rijden![]()
haflinger_27 schreef:Ik ga zeker mee! blijf niet slapen idd.
Ik heb alleen een probleem voor nu, Afgelopen week kwam de DA om Acilliano te keuren voor de verzekering. Toen heb ik hem even naar Valé laten kijken die hoest al een paar weken (droge vervelende hoest) DA dacht aan een iets met de luchtwegen irritatie, wss door veel op stal staan in de winter. Ik heb als advies gekregen, geen medicatie in overleg met DA vanwege het dekken (kan problemen geven met drachtig worden). Rijden mag enkel stappen dus niet inspannende arbeid.
Zoveel mogelijk buiten en een maand aankijken hoe het dan is. Mocht het niet beter zijn als de meeting is kom ik igg wel 2 dagen en ga sportief mee op de fiets.
In geval van nood kan ik altijd ons hengstebeest nog meenemen toch? Vormt een mooie Pas de Deux met Link.....
caroltje16 schreef:hey hallo... ik had een vraagje .. zou ik miss toch mee mogen ?. dan wou ik vragen of ik mee mocht als fotografe ofzo ??? of willen jullie dat niet? maar zou ik dan miss met iemand mee kunne rijden ???
snowdon schreef:Heee een andere datum, ik schrijf t hier even op en zal nog s kijken of ik dan wat kan regelen om ook te komen!
snowdon schreef:ow ships... je hebt helemaal gelijk Bianca!
gedeeltelijk dezelfde mensen, vandaar ook de verwarring...